12 Ekim 2015 Pazartesi

Shiseido BB Krem

Herkese merhaba

Shiseido markasının yılbaşı için hazırladığı BB kremli kofreyi görünce dayanamayıp almıştım. Yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Cildim yağlı olduğu için aslında BB kremleri pek sevmiyorum. Ama Shiseido en sevdiğim lüks kozmetik markası olduğu için ve kofredeki diğer ürünler mükemmel olduğu için almamam düşünülemezdi.



Shiseido BB Krem
Shiseido BB Krem



  • Shiseido BB kremi sürdüğünüz anda cildiniz parlak, canlı ve çok sağlıklı görünüyor.
  • Benim gibi yağlı bir cildiniz varsa, üzerine pudra sürebilirsiniz. Ama yine de öğleden sonra cildimin yağlandığını gözlemledim.
  • Kalıcılığı az, yine pudra sürerek kalıcılığını az da olsa arttırabilirsiniz.


Shiseido BB Krem
Shiseido BB Krem


  • Beauty Blender makyaj süngeriyle de sürsem, fırçayla da sürsem, elimle de sürsem aynı sonucu aldım.
  • Nemlendirici etkisi var. Bu yüzden altına nemlendirici sürmeye gerek yok.
  • 30 Güneş Koruma Faktörü var. Zaten yazın kullanamadığım için bahar aylarında çok yeterli oluyor.

Shiseido BB Krem
Shiseido BB Krem


  • Sürüldüğünde ciltteki renk eşitsizliklerini çok başarılı bir şekilde gideriyor ama kapatıcı bir ürün değil.
  • Yağsız ve hafif bir ürün.
  • Sadece Medium Naturel renginin olduğunu biliyorum. Bana biraz koyu gelse de, çok güzel ciltle bütünleştiği için hiç sorun yaşamadım.

Shiseido BB Krem
Shiseido BB Krem




Shiseido BB Krem
Shiseido BB Krem


Sonuç olarak: ben çok severek kullandım. Normal veya kuru ciltler çok daha seveceklerdir diye düşünüyorum. Bu aralar (ne kadar yağlı ciltli de olsam) ıslak bitişi seviyorum. Shiseido'nun CC kremi çıkarmasını dört gözle bekliyorum.

Aranızda bu BB kremi kullanan var mı? Sizin düşünceleriniz neler?

Diğer Shiseido ürünleri yorumlarım için:
Shiseido SPF 30 Pudra
Shiseido Bio Performance Gündüz Kremi
Shiseido Wet Force 50 Faktör Güneş Kremi
Shiseido Fon döten (Aqualebel- Aydınlatıcı)
Shiseido Bio Performance Göz Kremi
Shiseido Benefiance Göz Kremi
Shiseido Benefiance Tonik
Shiseido Fondöten (Aqualebel-Nemlendirici)
Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici
Shiseido Ultimune Serum



6 yorum:

  1. güzel duruyor ama o parlama gün içinde bende de sorun yaratır cc krem bekleyeyim ben de bari .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parlamayı bir şekilde geçirebiliyorum ama kalıcılık malesef ki kötü. Ona yapılacak bişey yok :(

      Sil
  2. bende ayni kremin testerini kullandim cok memnun kaldim fakat fiyat yuksek oldugu icin almamistim. Turkiye de fiyati nedir acaba? cok detayli bir yazi tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim. Umarım yararlı olmuştur. Ben tüm kofreyi 120TL'ye almıştım. http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2014/12/shiseido-alsverisim-bb-bright-skin-kofre.html ayrıntılı alışveriş yazım burada. Sanıyorum Shiseido'ya zam geldi :/

      Sil
    2. ilk firsatta denemek istedigim bir urun ama bu aralar cok daha uygun fiyatli bir fondoten buldum bi muddet daha almayi erteledim :)

      Sil
    3. Ben de olabildiğince elimdekileri bitirip almaya çalışıyorum ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...