22 Ocak 2015 Perşembe

Shiseido Ultimune

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu, "devrim yaratacak güzellik aşısı" olarak lanse edilen Shiseido Ultimune Konsantre.

Bildiğiniz gibi, ben her sitede yazan kitapsal bilgileri yazarak, can sıkmak istemem. Çok özet olarak bu serumun bana olan etkilerinden bahsetmek istiyorum.

Shiseido Ultimune
Shiseido Ultimune


  • Yüzünüzü temizledikten sonra ister nemlendiriciden önce, isterseniz de serumdan önce kullanılabiliyor.
  • Cildin bağışıklık sistemini güçlendirmeyi vaad ediyor, yani bir nevi cildin vitamini diyebiliriz.
  • Aynı zamanda bir aktivatör, üzerine ne sürülürse cildin ondan daha fazla yarar sağlamasını sağlıyor.
  • 4 temel görevi var:
  1. Yaşlanma belirtilerine karşı direnç gücü: 
  2. İç ve dış etkenlere karşı koruma gücü
  3. Tüm cilt hücrelerinde yenileme gücü
  4. Cildin çok yönlü savunmasında dayanıklılık gücü 
  • Eski kırışıklıkları açtığını görmedim. Ama yeni bir kırışıklık oluşmasını engelledi.
  • Cildimin daha sıkı olduğunu hissediyorum ve gıdım küçüldü 
  • Güneş lekesinin rengi açıldı (bunun bir sebebi şu yazımda bahsettiğim Shiseido krem temizleyici ve konjac süngerim de olabilir, aynı anda kullanmaya başladığım için tam emin olamıyorum. Size de yanlış bilgi vermek istemiyorum)
  • Sivilce yapmadı
  • Sıvı bir yapısı var
  • 2 pompa kullanılması öneriliyor, ama bana 1 pompa yetiyor.
  • Sadece akşamları sürüyorum.
  • Yanağımda sivilce çıktığında, daha çabuk geçti (üzerine kullandığım La Roche Posay Effaclar Duo çok daha iyi nüfuz etti.
  • Her şeyden önce sürdüğümde kendimi iyi hissettiriyor.
Fiyatı çok astronomik. Yılbaşı için yapılan setlerden biri ile almıştım. 50ml lik boyu 325TL. Eğer yine böyle bir sete denk gelirsem tekrar alırım.

Siz kullandıysanız yorumlarınızı merak ediyorum. Başka bir yazıda görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Ben de de var kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. gıdım küçüldü dedin beni kalbimden vurdun :) en büyük derdim gıdım çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masajla çok iyi sonuç aldım. Geçmedi tabiiki ama küçüldü. Sanırım cildim sıkılaştığı için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...