4 Mayıs 2015 Pazartesi

Shiseido Bio Performance Göz Kremi (Bio Performance Super CorrectiveEye Cream)

Herkese merhaba ve iyi haftalar


Beni uzun zamandır takip edenler Shiseido ürünlerini çok sevdiğimi bilirler.


Bu yazımda sizlere Bio Performance serisinin göz kremini anlatmak istiyorum.


2 tane 5ml, 1 tane de 2ml lik tester ürün kullandım. Neredeyse 15ml lik bir tam boy göz kremi bitirdim diyebileceğim için yorumlarımı şimdi yapıyorum.


Tam boyunun orijinal ambalajı elimde olmadığı için internetten bir görseli kullanmayı uygun buldum.


Göz çevresi en hassas bölgemiz ve en çabuk kırışan yer. Bu yüzden uzun zamandır Shiseido ürünlerini kullanıyorum. 35 yaşımdayım ve bir çok akranıma göre daha az göz kırışıklığım var.


Bio Performance Göz Kreminin vaadleri ve benim yorumlarım:


Özellikle şunu söylemeliyim ki çok iyi nemlendiriyor. Yapısı oldukça yoğun. (Yani yaşınız genç ise kullanmanızı önermem.)


Bunun yanında başka artıları da var.
  • Kırışıklıklarla savaşır. Eskiden oluşmuş kırışıklıklarımı açmadı. Ama kullanırken yeni çizgi oluşmadı. (ki bu da benim için almaya yeter)
  • Mor halkaların görünümünü azaltır. Bu etkisini pek göremedim.
"Bio-Defining Complex" ile formüle edilmiş, bu da hiyalüronik asit üretimini arttırıyor.


Hiyalüronik asit ise bizim için çok önemli. 25 yaşında azalmaya başlıyor ve 35 yaşında bu azalma daha da hızlanıyor. Sonuç olarak da cilt elastikiyetini kaybedip ve aşağıya doğru sarkar. Nemi daha az tutar ve cilt kırışır. Dolayısıyla 35 yaşından sonra bunlara biraz daha dikkat etmeliyiz hanımlar.




Benefiance veya Bio Performance göz kremlerinden hangisi indirim veya kofre kampanyasındaysa onu alırım. Sizlere de öneririm.




Diğer Shiseido Ürünleri yorumlarım için:
Benefiance Göz Kremi
Benefiance Temizleyici
Benefiance Tonik
Ultimune Serum




Başka bir yazıda görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Baya iyi bir ürün, sanırım 1-2 seneye ben de anti age özellikli ürünleri kullanmaya başlacağım. Ellerine sağlık, canım!

    YanıtlaSil
  2. 30'a bir kala bende alınacaklar listesine eklemeliyim o zaman bu göz kremini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kaç aydır benefiance olanı kullanamıyorum. Göz altım kırıştı desem 😞

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...