9 Ağustos 2015 Pazar

Shiseido Benefiance Göz Kremi

Merhabalar


Bu yazımda size şimdiye kadar kullandığım en iyi  göz kreminden bahsetmek istiyorum. Shiseido markasının hiç kötü bir ürünü ile karşılaşmadım zaten bu ürün de benim için bu markayı gözümde bir kez daha yüceltti . Sanırım bu lüks markaların tek bir alana yoğunlaşanlarını daha çok seviyorum. Mesela Shiseido sadece kozmetik ürünler üretiyor, moda veya ayakkabı işine el atmış değil. Hal böyle olunca, güzellik için daha çok emek ve bütçe harcıyorlar gibi geliyor.


Shiseido Benefiance Göz kremi
Shiseido Benefiance Göz Kremi

Ürünün kapağı çok büyük ve resmen ayna gibi parlak olduğu için fazla resimleyemedim. kokusu hafif ve kesinlikle rahatsız etmiyor. 30 yaş üstünün kullanması uygun. Eğer yaşınız daha küçükse size ağır gelebilir. İnce çizgileri yok etmeyi vaad ediyor. Şu anda bunu anlayabilmiş değilim. Ama bitince sanırım etkisini anlayacağım bir ürün. Nemlendirmesi harika. akşam sürdükten sonra, sabah yağ içinde göz kapaklarınızla uyanmıyorsunuz. Kutusu da içindeki kremde yanar döner ışıltılar içeriyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kere kullanıyorum.

Bana kardeşim doğum günü hediyesi olarak almıştı. Sanırım 250 TL civarında. Tekin Acar, Sevil kozmetik gibi mağazalardan alabilirsiniz. Her göz kremi gibi 15 ML lik ambalajda ve açıldıktan sonra ömrü 12 ay.

Bittikten sonra kesinlikle tekrar alacağım bir ürün. Sizin vaz geçemediğiniz göz kreminiz var mı?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

5 yorum:

  1. Annem cok sever Shiseido ürünlerini, bana paran varsa hep Shiseido kullan yaslaninca daha düz bir cildin olur der :) Güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. Annen çok haklı. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kulağıma küpe olsun verdiğiniz püf noktalarına minnettarım :*

    YanıtlaSil
  4. Helix d mi yoksa shiseido mu tavsiye edersiniz? Yasim 33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri serum biri göz kremi. O yüzden aynı şeyler değil. İkisinden birini alacaksanız göz kremi derim. Hatta sorunlu bir göz çevreniz yoksa Shiseido'nun başka bir göz kremi de var, sanıyorum o pompalı, onu da alabilirsiniz. 33 yaşında kremi mutlaka kullanmalıyız ama serum şart değil diye düşünüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...