27 Kasım 2015 Cuma

Rakı Balık Mekanı Tavsiyesi: Tuzla Balık- Sasalı

Herkese merhaba
 
Yine hafta sonu geldi, akşam nereye gitsek, ne yesek diye düşünmeye başladık. Salaş yerlerden hoşlanıyorsanız bu yazım tam size göre. Tuzla Balık, Tuzla Sasalı'da oldukça salaş, çok popüler, acayip kalabalık ama bir o kadar lezzetli bir yer.
 
 

Mezeleri güzeldi. Porsiyonlar da gayet büyük. Özellikle balık yemek istediğimiz için fazla yiyemedik.

Ahtapotu ben beğenmedim.

Kalamarı çok güzeldi. Biraz daha az yağlı olabilirdi. (sanırım çok acele yaptıkları için) bir de porsiyonun büyüklüğüne bakar mısınız :))

2 kişilik süper lezzetli çupra

Fırın helvasını, bir kaç resim alttaki kuzinede yapıyorlar

Meyve de ikram ettiler

Yemeğini paylaşmak isteyenler için, bunlardan çok var <3

Bizim gittiğimizde (13 kasım) hava güzeldi. kuzineden çok uzakta, dışarıya yakındık. Ama soğuk günlerde mutlaka kuzineye yakın oturmak gerekir.

Dışardan görüntüsünü de koymak istedim. Zaten o kadar çok araba var ki, geldiğinizi hemen anlarsınız.


2 meze, 1 ahtapot, 2 kalamar, 1büyük -1 normal çupra,1 levrek ve 50 lik rakıya 250TL gibi hesap geldi. Ki yediklerimizi düşününce bedava.

Canlı müzik de olan bu mekana daha da popüler olmadan mutlaka gidin, çünkü ne kadar kalabalık olursa servisin kalitesi o kadar bozulabiliyor. Umarım hiç bozulmazlar. Rezervasyonsuz gitmeyin derim (327 42 99)


Diğer mekan tavsiyelerim için:

Kahvaltı Mekanı tavsiyeleri:





Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın

5 yorum:

  1. izmirde yaşayan biri olarak mekan tavsiyesi yazılarına bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Nasıl mutlu ettiniz beni anlatamam <3 senelerce keşke böyle birileri yazsa diye düşündüm. Çünkü bu tür yorum yazan profesyoneller pek objektif olamıyorlar nedense. Ama normal müşteri daha doğal yazabiliyor :) Bir de herkes her yeri bilemez, menüsünü, fiyatını merak eder. Ben de deneyimlediklerimi paylaşmak istiyorum :)

      Sil
    2. valla ben bayıla bayıla okuyorum üstelik sadece okumakla kalmıyorum değerlendirip gideceğim yeri ona göre belirliyorum. mesela karşıyakada oturmama rağmen tuzla balığı bilmiyordum ve uygun fiyatlı güzel bi balık yemek için taaaaa güzelbahçeye gidiyordum, ilk fırsatta burayıda deneyeceğim:) lütfen bu tür yazılarınıza devam edin :*

      Sil
  2. Ay sabah sabah canımı istettin valla ne güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikilide de varmış, çok güzel diyorlar ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...