6 Kasım 2015 Cuma

Kahvaltı Mekanı Tavsiyesi: Tuzu Biberi

Herkese merhaba

İzmir'de bir çok yerde bulunan, özellikle kahvaltısı meşhur olan Tuzu Biberi bu yazımın konuğu.


Oldukça lezzetli ve tam kararında diyebileceğim kahvaltılıkları var.


Ekmekleri çok lezzetli ve her yerde olan normal ekmek olmaması gerçekten çok güzel. Ayrıca gevrek (simit) kahvaltının baştacı bence. Güzel düşünülmüş.


Salatalık, domates söğüşü biraz daha fazla olabilirdi.


Kahvaltınızı yaparken, mis kokulu pişiler getiriyorlar. Sanıyorum ikram bize fazla gelir diye istemedik.


Menemeni oldukça yağlı geldi bize.


Kahvaltı iki kişilik 38TL, menemen de 9TL.

Eğer sabah sabah acı yemek istiyorsanız oldukça güzel bir şeye benziyor. daha önce hiç bir yerde görmedim böylesini, ismi Atom'muş.

Tuzu Biberinin Bostanlı, Mavişehir, Alsancak, Kordon, Bayraklı, Göztepe, Bornova ve Çeşme Marina'da şubeleri varmış. Karşıya'da yeni bir mangal yeri açıldı. Hürriyet Gazetesinin en iyi 10 Kahvaltı Mekanında İzmir'imizi temsil etmiş.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Diğer kahvaltı mekanı tavsiyelerim için:
Şamdan
Gizli Bahçe
Dilek Bahçesi
Köyüm Bahçe
Ali Kaptan
Temiz Mandra
Denizpark
Leman Kültür













6 yorum:

  1. benimde izmirde kahvaltısını sevdiğim mekanlardan biri tuzu biberi... kumağını ve pişisini çok seviyorum ama kahvaltıya yumurtanın dahil olmaması dezavantaj bence..buarada pişi demişken eğer bostanlıdaysanız dodi çiğ börekçide kahvaltı yapmanızı tavsiye ederim. pişisi bi harika benim yeni gözbebeğim kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun. Çok teşekkür ederim ama orası sanırım kapandı :( Sizde diğer kahvaltı mekanı tavsiyeleime mutlaka göz gezdirin, seveceğiniz yerler çıkacaktır.

      Sil
  2. güzel bir yere benziyor reçeller harika görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel vallahi İremcim. seneye birlikte gideriz inşallah :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet ben de beğeniyorum Ali Kaptanı. Ama size diğer yerleri de tanıtmak için geziyorum böyle :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...