20 Kasım 2015 Cuma

Mavra Ocakbaşı

 
Herkese merhaba
 
Hafta sonu için plan yapmak isteyenlere Mavra'nın Ocakbaşı'sı bu yazımın konuğu olacak. Bostanlı'da Cemal Gürsel Caddesinde, çok merkezi bir yerde.
 
Biz son dakika karar verip gittiğimiz için, içeride ve arka taraflarda oturabildik. Dışarısı çok daha güzel.
 
Mezelerin çeşitliliği gayet güzel. Zeytin yağlılar 10TL. Tatları aman aman olmasa da güzeldi.

Eşim terbiyeli dana şiş istedi ve hiç beğenmedi. Ben de bir tadına baktım ve et, kokuyordu. Gerçekten kötüydü. Fiyatı yanlışım yoksa 25TL.


Ben de şaşlık sipariş ettim. Lokum gibi çok güzeldi, beğendim. Yanılmıyorsam 30TL idi.

Et seçeneği de oldukça fazla. Menüde olanlardan başka da spesiyalleri vardı. Mekanın fiyatları biraz pahalı maalesef ki. Her şeyi düşününce, beklentimin çok altında bir yemek oldu benim için.
 
Mavra Ailesi de kalan yemekleri hayvan barınaklarına bağışlıyormuş. Çok güzel bir hareket!
Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere, hoşça kalın.

Diğer mekan tavsiyelerim için:

Kahvaltı Mekanı Tavsiyeleri:
 


6 yorum:

  1. Çok iştah açıcı görünüyor mezeler :) En sevdiklerim leziz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sırf meze yemek yetiyor. O kadar seviyorum ben de <3

      Sil
  2. ne güzel yerler öneriyorsun İzmir'de olsam hepsine kesin giderdim :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz çekiniyorum aslında mekanlarda. Yoksa daha güzel de hazırlarım

      Sil
  3. Bir işletmeden beklediğim hareket..
    Lütfen lütfen herkes canlıları düşünsün ..
    Kendilerine minnettar kaldım. Bol kazançları olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Shemellon, ben de denk gelince paylaşıyorum ki, insanlar oraya gitsin diye...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...