29 Mart 2016 Salı

Shiseido Pureness Temizleyici Krem (Shiseido Deep Cleansing Foam)

Herkese merhaba

Makyaj Trendi'nden yaptığım alışverişde aldığım Shiseido'nun yağlı ciltler için olan serisinin, yüz temizleme kremi bu yazımın konuğu olacak. (Makyaj Trendi yazısının üzerine tıklayarak, alışverşimin detaylarını görebilirsiniz)



  • Ürün kremsi yapıda, az bir miktar yetiyor.
  • İçinde mavi partikülleri var, ama bunlar kesinlikle peeling etkisi yapıp, cilde zarar vermiyor.
  • Ürün yağlı ciltler için, ama cildi kurutup germiyor, pul pul yapmıyor. Çok dengeli temizliyor, tahriş etmiyor.

  • Verdiği temizlik hissi güzel. Konjac süngerle sabah akşam yüzümü temizliyorum.
  • Kokusu çok güzel.
  • Bendeki setten çıktığı için 75 ml, orijinali 100ml ve 104.5TL YKM, boyner, Sevil, tekin Acar, Sephora veya internetten almak isterseniz Makyaj Trendi'nden satın alabilirsiniz.
  • Genç, yağlı ve akneli ciltler için tavsiye ederim.
Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Diğer Shiseido Pureness Serisi Yazılarım için:


16 yorum:

  1. Sende okuya okuya Shiseido sever bir kişi olacağım gibi hissediyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben sizi bir dahaki İzmir ziyaretinizde güvendiğim Shiseido uzmanına götürünce o Zaman koyu bir Shiseido-sever olabilirsin ^.^

      Sil
    2. Hahaha, asla hayır diyemeyeceğim bir teklif! Haberleşiriz o zaman :))

      Sil
  2. hımm bana uymazmış bu ama bu anneler gününde shiseidodan bir set almak istiyorum aslında biraz araştırayım ben bu konuyu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana benefiance serisi uyar iremcim. Ama yaşım kaç olursa olsun, cildin yağlı olduğu için, bu seri göz bebeğim olacak <3

      Sil
  3. bu seriyi merak ediyorum, yazınız için teşekkürler en kısa zamanda bu ürünü ben de denemek istiyorum, gerdirmeden temizlemesi çok iyi çünkü zaten yağlı olan cildin daha da yağ üretmesine sebep olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltliyseniz mutlaka öneririm. Benim gibi serisini alabilirseniz harika olur. Hepsinin deluks boyu, oldukça güzel fikir veriyor. Makyaj trendine bir sorun derim ^.^

      Sil
  4. Verilen ücreti sonuna kadar hakeden bir ürün, kullandığım en iyi temizleme ürünlerinden biridir kendileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, shiseidonun başka bir serisinin de temizleyicisinin kullandım. Onu da çok beğendim. Ama bu yağlı ciltler için çok çok güzel

      Sil
  5. İçerik olarak da iyiyse, shiseido'nun kaidesini bozmayan bir ürün demek ki. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok temiz içerikli olduğunu düşünmüyorum maalesef :/ ne de olsa çeşitli kimyasallar var. Keşke bütün zararlı kimyasalları bilebilsem...

      Sil
  6. Shiseiodo'nun köpük temizleyicileri candır ve de çok bereketlidir. Seviyoruz kendilerini ;))

    YanıtlaSil
  7. yine bir shiseido yine bir siri yazısı:)ayy hemen baktım çok aklımı çeldi gibi bu set ama neostrata temizleyicim de hala bitmedi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsin öyle bakarsın. Hem daha setteki diğer ürünleri de yazıcam ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...