16 Kasım 2015 Pazartesi

Makyaj Trendi Alışverişim

Herkese merhaba

Şu sıralar aşırı bir sivilce sorumun var. Daha önceki deneyimlerim sayesinde bunların stres ve hormon kaynaklı olduğunu biliyorum. Kutularca antibiyotik içmek istemediğim için en güvendiğim marka olan Shiseido'nun yağlı ciltler için özel olarak üretilmiş sivilce sorununa da iyi gelen setinden almak istiyordum.

İnternetten bu seriyi araştırdığımda başlama Purness serisinin bir başlama kitinin olduğunu gördüm. www.makyajtrendi.com un 10 gün kadar önce 3 al 2 öde kampanyasını da kaçırdığım için kendilerine bu setin tekrar piyasaya çıkıp çıkmayacağını sordum ve yakında çıkacağını söylediler. Durumun aciliyetini belirtip öğleden sonra instagram'da DM ye bakarken ürünlerin satışa çıktığını gördüm. Mutluluktan havalara uçarken, hemen satın aldım.

shiseido purness serisi
shiseido purness serisi

shiseido purness serisi
shiseido purness serisi

Setin içeriği şu şekilde:
75 ml Krem Temizleyici
100ml Alkol içermeyen tonik
30ml Matlaştırıcı Nemlendirici

İzmir'de oturmama rağmen, 24 saat bile olmadan istediğim ürünler elimdeydi. Makyaj Trendi'ne kendimi özel hissettirdikleri için bir kez daha teşekkür ediyorum.


Eğer siz de satın almak isterseniz şurayı tıklayabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

6 yorum:

  1. güle güle kullan umarım iyi gelir .-))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan inşallah beklentilerini karşılayan ürünler olur.Yorumlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım ınş kalıtesını yuzundede gosterır :-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...