31 Mart 2016 Perşembe

Dove Pure Care Dry Oil Saç Maskesi

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu dove'un en son çıkardığı seri olan Pure Care Dry Oil serisinin saç maskesi.



Ben kırılmış saçların onarılabileceğini asla düşünmüyorum. Bunun için tek yapılması gereken, yıpranmış saçları kestirmek. Bu tip ürünler saça nem vererek, bakım yapıyor ve kuruyup yıpranmasını geciktiriyor.


  • Söylendiği gibi 5 dakika bekletirsem, banyodan sonra saçlarım yumuşak oluyor, ama 2-3 gün sonra saç tekrar eski haline dönüyor.
  • Saç kremi olarak kullandığımda ise hiç bir yumuşatma etkisini görmüyorum. Ayrıca saçlarım o kadar çok karışıyor ki açmak için ciddi çaba harcıyorum.
  • Ben üşenmezsem eğer, hem haftalık bakım olarak 10-15 dakika bekletip hem de her banyodan sonra saç kremi niyetine kullanıyorum.

  • İçinde badem, hindistan cevizi, afrika makadamya yağları var.
  • Kıvamı oldukça yoğun
  • Kokusunu hiç beğenmedim
  • Çok büyük umutlarla almıştım ama benim kalın telli, kuru ve aşırı yıpranmış saçlarıma hiç iyi gelmedi. Çok daha iyi sonuçlar veren saç kremleri bile var piyasada.
Siz bu maskeyi kullandınız mı? Sizce kuru ve yıpranmış saçlara en iyi gelen maske hangisi?

Aynı serinin bakım yağını okumak için: Dove Saç Yağı yazıma bakabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşene kadar, hoşça ve güzel kalın.


15 yorum:

  1. Ben de bu ara saç maskesi arayışındaydım, geçenlerde Açelya'nın bir yazısına denk geldim ve orada bahsedilen mayonezli saç maskesini aldım. Bekliyorum şimdi gelmesini heyecanla, çünkü, Açelya'da gördüğüm sonuç bir harikaydı! Senin de aklında olsun Siri'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Başak ben mayonezli saç maskesini evde kendim yapıyorum, güzelsonuçlar elde ettim.....

      Sil
    2. Hiç bilemiyorum görmedim ben o.O

      Sil
  2. Saçlarım ince telli ve zayıftır bende nasıl bir etki eder bilemiyorum ancak bu yeni seri ilk çıktığından beri merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha etkili olur gibi geliyor. Ama bilemiyorum tabii

      Sil
  3. Bende bu serinin şampuanını, yağını hiç beğenmedim. Saç kremi ise nispeten iyi sayılır. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanını sülfat var diye almadım, krem yerine de maskesini aldım. Ama yağını başarılı buldum. Hatta elseve yağ ile aynı bence. Ama maske çok hayal kırıklığı oldu. İyi bir ürün ama evet işte bu diyemiyorum :/

      Sil
  4. kullanmadım ama yeni başka bir marka kullanıyorum onu çok beğendim sana yazarım sonra adını şu an aklımda değil..

    YanıtlaSil
  5. Ben revox kullanıyorum suan çok memnunum ama dove ürünlerini severim denemeyi düşünüyorum o yuzden ama revox bildiğin tedavi ediyor dove daki gibi sonra saç eski haline dönmüyor o yüzden revox başımın tacı bu aralar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revox'un sadece uzatma etkisi yok mu? Bakımda yapıyor mu <3

      Sil
  6. İşe yaramıyor. Sen bundan memnun kalmamışsın, ben de yoğun onarıcı saç bakım spreyinden. Hani şu çift fazlı olan var ya. Boşuna sıkıyorum, bana mısın demiyor, çatır çatır ses geliyor tararken. Sadece kokusu güzel. Kuru saçlara en iyi gelen saf zeytinyağı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladığım kadarıyla bizim hem saç, hem cilt tipimiz çok benziyor ^.^ Saç kremi olarak en çok, boyalardan çıkan saç kremlerini severim ve gerçekten çok işe yarıyor. Maske olarak da phyto'nun maskesini seviyorum. En kısa sürede yazayım. Hatta bir indirimde alayım.

      Sil
  7. Bu maskeleri merak ediyorum ama benim sacim ince telli zayif ve yagli iyi gelir mi bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin saç tipinizde, kullanmış birinden fikir almanızı öneririm. Çünkü benim saç tipim tam tersi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...