22 Mart 2016 Salı

Dove Pure Care Dry Oil (Dove Saç Yağı)

Herkese merhaba

Saç yağları artık, bakım rutinimizin olmazsa olmazlarından. Özellikle İzmir'in kireçli suyundan ve tabii ki boya ve ışıl işlemlerden yıpranan saçlarımın büyük ölçüde kurtarıcısı saç bakım yağları.

Bu yazımda sizlere Dove'un kısa bir süre önce çıkardığı Pure Care serisinin yıpranmış saçlar için olan kuru yağı.


  • Öncelikle şunu söylemeliyim ki, eğer saçlarınız kırıksa sakın mucize beklemeyinKırığı düzeltmeniz için tek yapmanız gereken kestirmek.
  • Ama kırıklarım çok göze batmasın, saçlarım parlak dursun, geçici de olsa saçlarım nemlensin diyorsanız, bu ürünü seversiniz.
  • Ben hem banyodan sonra, nemli saçıma daha rahat taramak için, hem de her gece ve her sabah kuru saçıma saçımı tararken kullanıyorum. Arada sırada aklıma gelince bile 1-2 pompa kullanıyorum. Kısacası ellerime ihtiyacı olduğunda krem sürdüğüm gibi, bunu da ihtiyaç hissettiğimde saçlarıma sürüyorum.
  • Bakım yapmıyor ama günü kurtarıyor.
  • Saçı ağırlaştırmıyor ve yağlandırmıyor (Benim saçım oldukça kuru)
  • Elektriklenmeyi önlüyor
  • Ambalajı plastik, seyahatler için gayet iyi oluyor.
  • Ürünün tek sevmediğim özelliği ise kokusu.
  • Siz Dove'un saç yağını denediniz mi?
  • 15 yorum:

    1. Dove saç ürünleriyle bugüne kadar hiç anlaşamadım. Saç taramaya yardımcı ürünleri çok kullanıyorum, bir deneyebilirim belki.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Elseve in yağını seviyorsanız, bunu da seversiniz

        Sil
    2. Dove'un yağ çıkardığını şimdi öğrendim desem? Merak ettim bak, Pantene ve Urban Care ile karşılaştırma istesem?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İki ürünü de kullanmadım sevgili Başak. Elseve yağını kullanıp, seviyorsan, bunu da seversin derim

        Sil
    3. bu yağları çok kullanmak istiyorum ama yarardan çok zarar getiriyor çok yağlandırıyor..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İşte benim saçım bir halı yumuşaklığında olduğu için şart :))

        Sil
    4. Kuru yağ fikri çok çekici geldi ^^ Kokusu demeseydin alacaktım :*

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kermycim elseve İ hiç aratmıyor. Kokusu bende kalmıyor, sadece sürerken geliyor. Tavsiye ederim, seversin

        Sil
      2. O zaman iş değişir bakayım ilk fırsatta ^^

        Sil
    5. dove'un yağı olduğunu bilmiyordum,ben lorealinkini kullandım oda çok güzeldi ,tabi dove'u denemek lazım :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok benziyor Pericim. Onu sevdiysen, bunu da seversin

        Sil
    6. Siri yaşam yukarida urunu resmen kotulemissin siradan bir sekilde bahsetmissin ama kullanicilarin yorumlarindada hep tavsiye etmissin nasil is bu anlamadim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba Buse, yazımın "kötülüyor" olarak anlaşılmasına üzüldüm. Tek olumsuz özelik bence kokusu. Diğer bahsettiğim özellikleri ise, bakım rutininde olmazsa olmazlarım. Yorumlarda benzer ürünü kullanmışsanız bunu da seversiniz demek istedim.

        Umarım şimdi daha açıklayıcı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

        Sil

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...