2 Ocak 2018 Salı

2017 Yılı Sık Kullanılan ve Favori Makyaj Malzemeleri

Herkese merhaba

2018 Yılı umarım bu yazıyı okuyan herkese iyi şans getirir. Mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir yıl olsun hepimiz için.

Kızım henüz çok küçük olduğu için çok fazla makyaj yapamasam da, 2017 yılının son zamanlarında 1 ay kadar çalışmak durumunda kaldığım için, bu süre zarfında full makyajla dolaştım.

Şimdi hep birlikte 2017 yılında en sık kullandığım makyaj malzemelerime: Daha önce yazdığım ürünlerin üstünü tıklayarak okuyabilirsiniz.


Beni uzun zamandır takip ediyorsanız bilirsiniz, çok uzun zamandır ihtiyacım olmayan makyaj malzemesi ve kozmetik alışverişi yapmıyorum. Yeni çıkan ürünlere uzun süredir bakmıyorum bile. Bu yüzden elimdeki malzemeler eskiden beri kullandıklarım.


  • Allık olarak The Balm'ın Hot Mama allığını çok sık kullandım. Kendisi aldığım günden beri en favori allıklarımdan.
  • Clinique 5 li far paleti, uzun zamandır unuttuğum bir paletti. Geçen senelerin bir yılbaşı setinden çıkmıştı yanılmıyorsam. 2017 de çok sık kullandığım bir palet oldu.
  • Far bazı olarak da Maybelline On and on Bronze krem farını bayıla bayıla kullandım. Hem sık kullanılan hem de favori bir ürün benim için.
  • Farmasi BB Kremi cildimi daha pürüzsüz göstermek için işe gittiğim günlerde kullandım
  • BB krem kullanmadığım zamanlarda cildimi daha güzel göstermek için Mac'in Mineralize Skinfinish pudrasını severek kullandım.
  • Dudak koruyucu olarak Friendly çilekli olanı çok severek kullandım. Renk vermiyor ama kokusu ve tadı şahane. Temiz içerikli olduğu için de gönül rahatlığı ile kullandım.
  • Flormar dip liner benim için 2017 yılının en sevdiğim makyaj ürünü oldu. Sürümü çok kolay, dayanıklı, tek kelimeyle bayıldım. Zar zor eyeliner çekiyorsanız, mutlaka tavsiye ederim.
  • Strawberry sitesinden alışveriş yapabildiğimiz zamanlarda hediye gelen bir dudak kalemi CK kozmetiğin toasted pink isimli kalemi. Şimdiye kadar hiç bu kadar güzel duran bir dudak kalemim olmamıştı. Benim için sırf bu yılın değil, tüm zamanların en favori dudak kalemi.
  • Flormar 229 numaralı dudak kalemini sık sık kullandım. duruşunu çok beğeniyorum ve tenime çok yakıştırıyorum. CK kalemle ton farkı var ama diğerini hiç bir yerde bulamadığım için alternatif olarak çok sevdiğim bir kalem oldu.
  • Rimel olarak Maybelline Falsies Push up Drama'yı ve Youngblood 'u sık sık kullandım. Genelde bütün rimelleri kendime yakıştırırım ama Youngblood benim için 2017nin favori rimeli oldu.
  • Note BB kapatıcı bu sene aldığım ve sık sık kullanıp çok sevdiğim bir ürün oldu. Maybelline Fit Me kapatıcıyı da severek kullanıyorum ama ülkemizde olmadığı için zamanında çok abartıldığını düşünüyorum. Benim için diğer Maybellineler gibi güzeldi.
  • Sleek Matte Me Metallic rujun rengine vurularak aldım, bebeğim olduğu için çok ruj kullanamasam da fırsat buldukça kullandım.

Benim 2017 yılında sık sık kullandıklarım ve favorilerim bunlardı. Ortak sevdiğimiz ürün var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...