5 Nisan 2016 Salı

Shiseido Pureness Tonik (Shiseido Yağlı ve Akneli Ciltler İçin Tonik)

Herkese merhaba

Shiseido'nun Pureness serisi yağlı, akneli ve genç ciltler için olan serisi. Geçen hafta size Shiseiedo Pureness Temzileyici kreminden bahsetmiştim. Bu yazımda da aynı serinin toniğinden bahsetmek istiyorum.




  • Krem temizleyicisiyle yüzümü temizleyip, daha sonra nemli bir pamuğa bu tonikten döküp yüzümü siliyorum.
  • Makyaj kalıntılarını çok güzel temizliyor, cildimi yatıştırıyor.
  • Kokusu çok güzel
  • Yapısı çok hafif ve kesinlikle alkol içermiyor. Cildi yakmadan temizliyor. (Maalesef Shiseido'nun diğer toniklerinde az da olsa alkol var ve benim cildim hemen tepki veriyor.)
  • Cildimi kurutup, pul pul yapmıyor.
  • Yağlı, sivilceye eğilimli ve genç ciltlere tavsiye ederim.
  • Tek kötü tarafı fiyatı 150 ml ve 135TL
  • Ykm, Boyner, Sephora, Sevil gibi lüks marka satan yerlerden veya online olarak makyajtrendi.com dan satın alabilirsiniz.

Diğer Shiseido Pureness Yazılarım için:

16 yorum:

  1. fiyatı biraz yüksek ama bence cilt bakımında ürün cilde iyi geliyorsa bu rakam verilebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yüzden set veya 2. Ye bilmem kaç indirim zamanları tadından yenmiyor pericim <3

      Sil
  2. Alkolsüz olması çok iyyimiş ama fiyat cidden :/ Fakat son zamanlardaki cilt bakım ürünümü eğilimim, değiyorsa al yönünde :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Başak senin cildin yağlı olmadığı için hiç bulaşma. Diğer toniklerinde de alkol var maalesef :/ ama çok bilmiş uzmanlara sorsan, yok o.O alkol denat yazdığı için kafaları basmıyor

      Sil
  3. Tek kusuru fiyatı. Benim de denemek istediğim bir marka. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım çok teşekkür ederim ^.^ ilk denemek için sana setleri öneririm 89₺ ye oldukça fazla ürün alıp deneyebiliyorsun. Makyaj trendindekilere veya avm ye gittiğinde mağazalara bakabilirsin. Bir fikrin olur

      Sil
  4. Aaa alkol olmaması süper! Yalnız fiyatı cidden pahalıymış. Set içinde filan bulursam deneyebilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim ben seti 89₺ ye almıştım. Ki içindekilerim miktarlarına bakarsak, çok uygun bir fiyat

      Sil
  5. bana uymazmış zaten bu :-))) ama kendi cildime göre bir tonik deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkol olunca sen seviyorsun, onu bildiğim için deneyebilirsin. Ama benim cildimi kıpkırmızı yapıyor :/

      Sil
  6. Kokusu güzel olan ürünleri ayrı bir seviyorum :)) yağlı ve akneli bir cildim olmadığı için bana uymadı ama çok güzel bilgilendim sayende ;) mutlu günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı cilt iyi de kabeye eğilim çok fena bir durum :( şanslısınız :))

      Sil
  7. Shiseido markasından çok az ürün denedim nasılsa.İlerleyen dönemde şans verebilirim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ise bunu yoksa benefiance toniğini öneririm. Ama benefiance da alkol var maalesef :(

      Sil
  8. O seti yakaladığım an alıcam o zaman baya uygunmuş cidden^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elindeki bitince makyaj trendine sor istersen, ben yazmıştım, sordum hemen satışa çıkardılar. sağolsunlar <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...