18 Nisan 2016 Pazartesi

En İşe Yarayan Saç Maskesi (Phyto Keratin Maske)

Herkese merhaba

Uzun süredir beni takip edenlerin bildiği gibi saçlarım işlem görmüş, kuru, yıpranmış ve kalın telli. Dolayısıyla, saçlarımın bakımlı görünmesi benim için biraz meşakatli bir iş.

Benim saç tipime sahip olan arkadaşlarımın da yaptığı gibi, sürekli "hayatımın saç maskesi" ni arama çabasındayım.

En sevdiğim saç kremi yazımı hatırlayanlar olacaktır. (Eğer okumadıysanız üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz) Şimdiye kadar kullandığım en iyi saç maskesi ise kesinlikle Phyto'nun Keratin Saç Maskesi.





  • Vaadi şu şekilde: Bitkisel keratin, saçı derinlemesine nüfüz ederek, saçı yapılandırır.Kesinlikle katılıyorum. Kullandıktan sonra saçı yumuşacık yapıyor. Tek kusuru, bu yumuşaklık kalıcı değil! 2 gün sonra geçiyor.
  • Eğer saçınızda çok fazla kırık varsa, bu tip ürünlerden mucize beklemeyin. Tek yol, kestirmek!
  • Ürünü saçımda 3-5 dakika bekletiyorum, daha sonra duruluyorum. Eğer zamanım varsa ve üşenmiyorsam 1 saat kadar da saçımda bekletiyorum. O zaman saçlarım tüy gibi hafif oluyor.
  • Pahalı olduğu için sürekli değil de kendimi şımartmak istediğim zamanlarda kullanıyorum.


Fiyatı biraz pahalı, ama kesinlikle hakkediyor. Bitince sanırım yeni çıkan extreme serisini de deneyeceğim. İnternetten online eczanelerin kampanyalarını takip ederseniz, daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.

Sizin şimdiye kadar kullandığınız, en iyi saç maskesi hangisi?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

34 yorum:

  1. fiyatının performansını vermesi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yüzden denemek isterseniz indirimleri kollayın derim ^.^ yoksa sanıyorum 100TLden fazla :/

      Sil
  2. Evet maalesef hep maske arayışındayız dediğin gibi:))) bu ürünü merak ettim bakalım bana nasıl gelecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanım işte sarışınlığın laneti de bu! gerçi benim artık uçlarda kaldı :( kendimi sarışın olarak görmüyorum :((( ama zaten sorun olan uç kısımları değil mi :(

      İndirimde şans verebilirsiniz, sevgiler!

      Sil
  3. keşke saçlarınızda öncesi sonrası etkisini görebilseydik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım sürekli fönlü olduğu için o yumuşaklığı resimlerde nasıl gösterebileceğimi bilemiyorum :(

      Sil
  4. Ben, fiyatından ötürü seyahat boyunu satın aldım, inanılmaz memnun kaldım. Tam boyunu satın alacağım. Ben saçımı bir günden fazla yıkamadan duramıyorum, bu yüzden etkisini hiç kaybettiği olmadı. Phyto'nun ürünleri bence gerçekten başarılılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru saçlarım var, benim sürekli yıkamam saçım için intihar oluyor maalesef :( Tedavi edici bir ürün olmadığı için, eskiye döndüğünü düşünüyorum. Kırıkları kestirmekten başka çare yok :(

      Sil
  5. Galibe HC Ovex idi kullandıklarımın en iyisi. Giovanni'nin Nutri Repair maskesini de seviyorum. Phyto ürünleri hep ilgimi çekiyor ama fiyatları yüzünden almaya çekiniyorum. Bu ara zaten çok mutsuzum saçlarım yüzünden... Mayonezli saç maskesini beğendim, ama şampuanı bana olmadı. Organix Argan Yağlı şampuanı deneyeyim dedim, o da bozulmuş mu anlayamadım; o kadar yoğun ki, maske gibi... Banyodan sonra da destek ürün sürmem lazım ama ne kullansam bilemiyorum, bööyle saçma sapan kaldım :))) ay yorum değil iç döküş oldu, kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dök içini annem, biz birbirimizi anlarız :)) Aynı şampuanı kullanıyorum, ama hiç bir artısını göremedim. Onu da yazayım, çok beklenti içine girmesinler benim saç tipime sahip kişiler.

      HC ovex'i de listeme almıştım. Sanıyorum bundan sonra onu kullanırım. Ama dayanamayıp, bunun extreme'ini de alabilirim. Kısmet :))

      Sil
  6. Kaç yıldır blog dünyasındayım ilk kez benimle aynı saç tipine sahip benimle aynı cümleleri kullanan birine rastlıyorum :) Ben günlük kullanımda sana Watsons'ın avakadolu saç maskesini tavsiye ederim. Kaç yıldır vazgeçilmezim. Onun dışında pahalı olduğu için her zaman kullanmadığım hc ovex benim saçlarımı yumuşatan hatta o ürünü saçıma uygularken tırnaklarıma da değdiği için tırnaklarım bile kalınlaşıyor ve uzuyor. O derecede güvenir bulduğum bir saç maskesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı saç isteyenlerin çoğunda sanıyorum aynı problem var :)) Ama benim saç tellerim o kadar kalın ki, uygun ürün kullanmazsam halı kadar yumuşak olabiliyor :)))

      HC Ovex aklımda, çok teşekkür ederim, sevgiler!

      Sil
  7. Bu maskeyi çok merak ediyorum ilk fırsatta deneyecegim cnm,suan revox kullanıyorum çok memnunum bitince bakacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende revox maskesi de aklımda pericim. Bu çok güzel, extreme (yeni çıkan) daha da yıpranmış saçlar içinmiş, bunu bi düşün derim :)

      Sil
  8. şimdiye kadar en çok klorane den memnun kaldım ben hala da onu kullanıyorum.. bunun saç kremini çok sevmedim belki maskesi ile birlikte daha etkili olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım o kadar fena durumda ki ben maskeyi krem niyetine kullanıyorum iremcim

      Sil
  9. Ben gönlümün saç maskesini bulamadım daha. Tony Guy fena değildi şimdiye kadar. Phyto markasına çok rastlıyorum şu aralar Merak ediyordum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tony guyı ben de duydum indirimde denk gelirsem bakabilirim, sevgiler ^.^

      Sil
  10. bunun şampuanı da çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah okursunuz diye düşünmüştüm Belgin hanım, tavsiye ederim. Bizim saç tipimiz benziyordu hatırladığım kadarıyla. İndirimde şampuanını da denemek istiyorum ben de, sevgiler :)

      Sil
  11. Phyto'nun saç bakım ürünlerini çok seviyorum özellikle şampuanları çok başarılı bu maskeyi de denenecekler listeme ekledim.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim. Ben bunu aldıktan sonra extreme maske de çıktı. Çok çok yıpranmışsa eğer, onu da deneyebilirsiniz :)

      Sil
  12. Ben bu zamana kadar cyrene ve hc'nin saç bakım maskelerini çok severek kullandım. Phyto maskeyi de denemek isterim en kısa zamanda,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önerileriniz için teşekkür ederim. Hc listemde, cyrene İ de hemen listeme alıyorum ^.^

      Sil
  13. baya pahalıymış aslında ama işe yarıyo olması çok güzel... buarada bende john frieda nın mor renkli kutuda olan saç maskesini çok beğenmiştim adını hatırlayamadım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalı olduğu için ben de kendimi şımartmak istediğim zamanlarda kullanıyorum ^.^

      Sil
  14. Çoğu zaman HC Ovex kullanıyorum.Bu ürünün verdiği iki günlük yumuşama bile iyi bir özellik gibi göründü bana.Pek çok maske bunu bile sağlayamıyor....

    YanıtlaSil
  15. Phyto saç maskesinin performasının iyi olduğunu bir kaç yerde daha okumuştum..Henüz çok memnun kaldığım bir saç maskesi olmadı, çeşitli ürünleri deniyorum ama işte bu diyemedim henüz, bu ürünün önce mini boyunu alıp deneyebilirim,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yıpranmış saçlarınız varsa, indirim zamanlarını kollayın derim, sevgiler:)

      Sil
  16. herşeyimiz aynıysa cyrene pek işine yaramayacak :D ama bu maske de çok çabuk bitiyor bir diğer kötü tarafı da bu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman cyrene e hiç bakmayım ben. Evet bu çabuk bitiyor :( extreme olanını kullandınız mı?

      Sil
    2. yok kullanmadım onu maalesef.

      Sil
    3. indirim zamanı deneyelim madem ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...