5 Şubat 2016 Cuma

Kebap Mekanı Tavsiyesi- Antakya İl Sınırı

Herkese merhaba

Normalde kebapçılarla ilgili mekan tavsiyesi yazmıyorum ama bu seferki hem içkili hem de çok güzel. İzmirliler için bunu yazmak istedim.

İsmi Antakya İl Sınırı, Bayraklı'da, adliye ek binasının orada.


Mekanla ilgili fazla fotoğraf çekemedim, çünkü birlikte gittiğimiz kişi  benim bir blog yazarı olduğumu bilmiyor. Kendi internet siteleri var, çok da güzel fotoğraflar çekip koymuşlar. Bakmanızı öneririm.


Antakya yöresinin birbirinden güzel ve çeşitli mezeleri menü de mevcut ayrıca Kaytaz Böreği, Oruk, Kağıt Kebabı, Mumbar Dolması ve Künefe'de var. Garsonlar çok kibar.

Ben Beyti Sarma'yı parmaklarımla birlikte yedim. Salataları da çok güzeldi. Kahvaltısı da çok güzel ve zengin görünüyordu. En kısa zamanda kahvaltıya da gitmeyi planlıyoruz.

Ayrıntılar için sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

www.antakyailsiniri.com

başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Diğer Et Mekanı Tavsiyelerim için:

Aralıksonu Ocakbaşı
Mavra Ocakbaşı
Çiçekliköy- Dilek Bahçesi

2 yorum:

  1. vayyy Antakya yemekleri ha uzmanlık alanım bir daha ki sefere tepsiye kebap varsa onu da dene derim yani .-)) bir de humus ama pastırmasız ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu gözden kaçırmışım. Halbuki eşinin antakyalı olduğunu biliyorum :)) deneriz tabii

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...