22 Şubat 2016 Pazartesi

Bourjois Healty Mix Kapatıcı

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu ne yazık ki ülkemizden çekilen bourjois markasının Healty Mix Kapatıcısı.



  • Hem düzeltici (corrector) hem de kapatıcı (concealer)
  • Çok güzel bir kapatıcılığı var
  • Göz altını kurutuyor, kırışıklıkları aşırı belli ediyor, ince çizgileri bile, derin kırışıklık olarak gösteriyor.


  • Sivilce kapatmada çok iyi. 
  • Bir çok kişi Mac Prolongwear'a benzetmiş, kesinlikle katılıyorum.
  • Sürdükten sonra pudralaşıyor.
  • Hafif, hoş bir kokusu var.
Çok iyi bir kapatıcı olmasına rağmen, göz altlarım yerine sivilce kapatmada kullanıyorum.

Siz bu kapatıcı hakkında ne düşünüyorsunuz?


Diğer Bourjois Yazılarım için:

10 yorum:

  1. hiç almadım buradayken keşke alsaymışım aslında severim böyle kokulu ürünleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok yoğun değil iremcim, ama göz altlarını kabusa çeviriyor :/

      Sil
  2. Göz altı için almıştım ancak renk açık kaldığından sonraları kullanamadım.Sivilce kapatmak için deneyeyim o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha başarılı. Benim o sıralar morluk problemim vardı ve 53 numarasını almıştım, hem de 2 tane. Daha önce kullandığımda sevmiştim, gençlik demek :) kırışık azsa seviyorsun

      Sil
  3. Kesinlikle Mac Prolonwear 'in muadili :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Watsons giderayak %50 yapmıştı ya, herşeyden 2 şer tane almıştım

      Sil
  5. Ben kullandım bu ürünü hatta azcık var dibinde, oldukça kapatıcı sorunlu göz altları iyi bir nemlendirmeyle kullanabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kapatmasına rağmen çok yaşlı gösteriyor :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...