5 Ocak 2016 Salı

Vissmate: Hijyende tek hareket

Herkese merhaba

Geçen haftalarda Vissmate, içinde 4 çeşidinin olduğu ultra yoğun çamaşır sularından göndermiş. Çam ormanları, çiçek bahçesi, deniz ferahlığı ve limon gücü kokularının olduğu 4 değişik yoğun kıvamlı çamaşır sularını deneme fırsatı buldum.

Limon Gücünü mutfak lavabosunda, Çam Ormanlarını tuvalet lavabosunda, Deniz Ferahlığını Küvette ve Çiçek Bahçesini yerleri silmek için kullandım.

Kokuları güzel, ağır değil, verdikleri temizlik hissi çok güzel, ultra yoğun kıvamlı olduğu için hemen akıp gitmiyor. Gönül rahatlığı ile kullanıyorum.

Vissmate'e bana deneme fırsatı verdiği için çok teşekkür ediyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.


2 yorum:

  1. Daha kullanamadım ama bayağı beğenilmiş en kısa sürede deneyeceğim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...