26 Ocak 2016 Salı

Farmasi Tender Blush On No:09

Herkese merhaba

#elifleyeniyilamerhaba etkinliğinde Farmasi tarafından bizlere hediye edilen 9 numaralı allık bu yazımın konuğu.



  • Oldukça pigmentli, allık fırçanızın ucunu değdirmeniz yeterli olacaktır.
  • Kalıcılığı oldukça iyi
  • Mat yapıda

  • Rengi çok parlak, canlı bir şeftali rengi. Açıkçası rengi bana fazlaca canlı geldiği için yazın kullanmayı deneyeceğim. (fotoğraflarda istediğim gibi rengini belli edememişim)
  • Kokusu çok güzel
  • Ambalajı sade



Tazeleme gerektirmeyen allıkları seviyorum, bu yüzden bu allığın yapısını sevdim.



Sizin kullandığınız Farmasi ürünleri nelerdir?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

14 yorum:

  1. allıkların pigmentleri ve kalıcılıkları iyidir. bu arada ben de bu allığın rengini bir türlü yakalayamadığım için yazamadım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200 tane fotoda yakalanamaz mı ya o.O resmen fosforlu renk ama gel gör ki fotografı çekilemiyor :)

      Sil
  2. Ben de bu allığını severek kullanıyorum. Bir de BB Concealer'ı çok güzel (mavi olanı denedim). Yapısı göz çevresini kurutmuyor ve çizgilere dolmuyor. Hafif bir kapatıcı ama kalıcılığı da başarılı. Diğer ürünleri, özellikle rimelleri bana çok hitap etmedi ama bu ikisi gayet güzel :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O göz altı BB kapatıcısını ben de merak ediyorum. Ama elimdeki fit me, mac in kapatıcı paleti ve 2 tane bourjois bitmeden de almak istemiyorum. Gerçi o bourjoisler o kadar kırışıklıkları belli ediyor ki görsen, bu 35 diil 55 dersin o.O hayalet kırışıklık bile yapıyor sanki :))))

      Sil
  3. Ben farmasinin renkli kozmetigini denemedim ama aynı sefa yağlı el kremini seviyorum allik ta çok güzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de elimde çok az Farmasi ürünü var. Tek tek deneyimleyip yazmak istiyorum. Aslında allığın rengi çok değişik, buradaki gibi değil :/

      Sil
  4. Allığın rengine bayıldım güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olduğunu anlayamadım ama gerçek rengini yansıtamadım :/

      Sil
  5. Cok dogal duruyor gercekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ama pek yansıtamadım rengini :(

      Sil
  6. şeftali tonlarını sevemiyorum maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pembeyi daha çok kendime yakıştırıyorum ^.^

      Sil
  7. bu tonlarda allıkların benim cildime daha çok uyduğunu düşünüyorum rengi güzelmiş bende blog açtım bloguma girip takip eder ve hakkında yorum bırakırsan çok sevinirim. Yorumların benim için çok önemli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...