29 Ocak 2016 Cuma

Çeşme Boyalık Beach Otel


Herkese merhaba


2015 sonunda eşimin yıllık izni vardı. Uzak bir yere gitmek istemediğimiz için, Çeşme'de güzel bir otelde tatilimizin 3 gününü geçirdik.

www.yakala.co daki fırsatlara baktığımızda Çeşmedeki Boyalık Beach Otel bize çok uygun geldi.



Bütün odalarda muazzam bir deniz manzarası var. Bu manzaraya bakmak insanın ömrüne ömür katıyor.


Odalar yeni ve tertemizdi.





Banyo ve tuvaletin olduğu yerde de kocaman bir pencere ve dolayısıyla orası da deniz manzaralı :)




bu oteli seçmemizdeki en büyük etken bir termal otel olup, yeni bir otel olmasıydı.



İlk gün masaj yaptırdık. Balili kızlar masaj yapıyorlar, ben her zamanki gibi bali masajı istedim. Bana normalden daha sert geldi. Hatta yumuşak doku zedelenmesi ve şişlik oldu! Eğer masaj yaptırmak isterseniz önceden uyarmanızı öneririm.

Masaj odalarının fotograflarını çekmedim ama kendi sitesinde ayrıntılı fotograflar bulabilirsiniz.

Sanunası, buhar odası da gayet güzeldi. Yine de gözlerimiz, vücut şoklamak için kar ve yağmur odası aradı.







Kapalı yüzme havuzu

Bu da mini minnacık termal havuzu. Termal otel için çok yetersiz. sanıyorum Çeşme yazın tercih edilen bir yer olduğu için Spa tarafının imkanları bu kadar azdı.


Yemekler, tatlılar çok güzeldi. 








Bizim için güzel bir tatil oldu, yeni bir otel oluşu, temizliği ve yemeklerini çok beğendik.

Tatilimizde günübirlik Sakız Adası'na da gittik.

Bir dahaki yazıya kadar, hoşça kalın.

4 yorum:

  1. ay harikaymış nasıl canım çekti yaz olsa da gitsek yani :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte İzmir'de oturunca sürekli gidebiliyorsun böyle yerlere. Hatta yazın vıcık vıcık insan var diye gitmiyorsun Allah İzmir'i özenmiş de yaratmış, yerine koymuş. Bilmem anlatabildim mi? (siz de taşının artık ^.^)

      Sil
  2. yaa tatilim geldi resimleri görünce :):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...