8 Ocak 2016 Cuma

Aralık 2015 Bitenler


Herkese merhaba

Aralık ayında neler bitirmişim hep beraber bakalım:




  •  Shiseido Göz Temizleyici:Tamamen hayal kırıklığı,  hiç beğenmediğim bir ürün oldu. bu da daha önce bitirdiğim ürün gibi hediye verilmişti. ayrıntılı yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

  • Shiseido future Solution Temizleme Köpüğü: Shiseido'nun temizleme köpüklerini çok seviyorum. Bildiğim kadarıyla future solution gelecekteki kırışıklıkları önlemeyi vaad ediyor. tabii ki bununla ilgili bir şey gözlemleyemedim

  • Nude Şampuan: Performans- fiyat bakımından harika bulduğum bir şampuan. İçinde zararlı kimyasallar yok. Brezilya fönü ilk yaptırdığım yıl keşfetmiştim.

  • Watsons Kutulu Pamuk: Diğerini ne kadar seviyorsam bunu da o kadar sevmedim. Bir daha almam.


  • İsana Deodorant: Çok geç keşfettiğim bir ürün, severek kullanıyorum. yenisini çoktan kullanmaya başladım.

  • Listerine Total Care: Geçen ay büyük boyunu bitirdiğim ağız çalkalama suyu. Çok şükür bitti diyorum, o kadar acıydı kullanırken gözlerim yaşarıyordu.

  • Dove Deodorant: Çok seviyorum ama maalesef içinde alüminyum var. minik boyunu seyahatler için alıyorum.

  • Arnetta Oje Kurutucu: Eczaneden almıştım. Çok güzel kurutup, parlaklık veriyor.
;Benim bitirdiklerim bu şekildeydi, aralarında sizin de kullandığınız ürün var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

13 yorum:

  1. Darısı yenilerin başına :)

    YanıtlaSil
  2. Nude şampuanları merak ediyorum, elimdeki şampuan stoğu biterse deneyeceğim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde zararlı maddeler yok ve fiyatı oldukça uygun. Tavsiye ederim :)

      Sil
  3. perrormans fena değil son aya göre darısı 2016'ya :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pahalı ürünler bitmesin, diğerleri bitsin tabii :))

      Sil
  4. yenilikçisin anladığım kadarıyla, ben kullandığım ürünlere o kadar sabit bi şekilde devam ediyorum ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok yenilikçi değilim, çünkü yüzümün deneme tahtası olmasını istemem. Ama güvendiğim markaların kullanmadığım serilerini kullanmayı nispeten seviyorum. Tabii ki bu cilt bakımı için geçerli. Renkli kozmetikte eskiden maalesef her gördüğümü alırdım, şimdi onu yapmıyorum.

      Sil
  5. Nude şampuan saçlarınızı kaç gün yikamadan götürüyor ve kaç ml?ne gibi değişiklikler yarattı saclarinizda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlarım çok kuru, o kadar ki 1 hafta yıkamasam bile hiç bir şekilde anlaşılmaz. O yüzden bu sorunuza cevap veremeyeceğim.

      325ml, oldukça büyük.

      Bu markayı alma sebebim içinde zararlı madde olmaması. brezilya fönü için özellikle tuzsuz şampuan kullanılması gerekiyor. Fiyat-performans bakımından daha iyisi yok. Saçımda herhangi bir değişiklik yaratmadı. Zaten yumuşaklık ve bakımın saç kremleri ama her şeyden de çok maskelerin verdiğini düşünüyorum.

      Sil
  6. Listerine alkolsüz olanı da var bu çok acı geldiyse onu denemenizi tavsiye ederim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en son onu aldım. Umarım memnun kalırım

      Sil
  7. Gelsin yeniler o zaman. .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...