1 Kasım 2015 Pazar

Sephora Makyaj Bazı

Herkese merhaba

Gerek gözenekleri kapatıp cildi pürüzsüz hale getirmek için gerekse makyajın kalıcılığını arttırmak için bazlardan yardım alıyoruz. Geleneksel Sephora indiriminden aldığım, yüz bazı bu yazımın konuğu olacak. Almaya değer mi değmez mi hep beraber bakalım:

Sephora Makyaj Bazı
Sephora Baz


  • Makyajın kalıcılığını arttırmadı daha ziyade cildimi pürüzsüzleştirdi.
  • Silikon yapısı gözeneklerin içini dolduruyor ve cilt daha pürüzsüz görünüyor ve yumuşak oluyor.

Sephora Makyaj Bazı
Sephora Makyaj Bazı

  • Cildim yağlı ve istediğim sonucu alamadım belki kuru ciltler severler.
  • Yüzüme silikon sürme hissini de pek sevmedim.
  • Pompası bir garip, ürün tam olarak bitmiyor, pompayı çıkarıp, bir kulak çubuğuyla kalanlar alınabilir.

Sephora Makyaj Bazı
Sephora Makyaj Bazı

  • İnternetten araştırdığıma göre, içeriğinde silikon ve bir çok paraben türevi var ama neden bu şişede böyle yazıldığını anlamadım.
  • 15ml ve Sephora indirimlerinde 15-20TL gibi bir fiyata satılıyor.
Siz bu Sephora'nın bazını kullandınız mı?

Diğer bir baz yazım olan, Benefit markasının Porefessional bazını da şu yazımdan okuyabilirsiniz.



Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

4 yorum:

  1. ben de kullandım bunu o silikonun verdiği pürüzsüz ve mat hissi seviyorum nedense :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcim benim cildim baya yağlı 3 saat sonra silip tekrar makyaj yapmam gerek :/

      Sil
  2. Ben de sevmemiştim bu bazı. Silikonlu ürünlerle cildim anlaşamıyor sanırım. Kaygan ve yağlı hissi hiç mi hiç sevmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı cilt için bir baz yok sanırım. Mac in şu bazından http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/01/mac-prepprime-fortified-skin-enhancher.html başka hiç bir şey sevemedim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...