26 Kasım 2015 Perşembe

Migros Sanal Marketten Nasıl Alışveriş Yapılır

Herkese merhaba

İş yoğunluğundan veya yorgunluktan bazen canımız markete bile gitmek istemiyor. Böyle durumlarda bir kaç aydır çok severek yaptığım alışverişi sizlere anlatmak istiyorum.

Başlarda hiç olur mu öyle şey, el ile seçmem lazım desem de sonraları bu alışverişi çok sevdim.

Yine de son kullanma tarihi yakın olabilecek gıdaları (tavuk) pek almamaya gayret ediyorum. Markette yoğurt alırken hepsinin tarihine teker teker bakarım, Sanal Market alışverişlerimde de tarihlerle ilgili hiç bir sorunla karşılaşmadım.

Tablete yükleyerek çok kolay alışveriş yapabiliyorum.

Diyelim deterjan almak istiyorum. 


1. Adım: Ürünleri açıyorum.




2.Adım: Deterjan ve Temizlik Kategorisini tıklıyorum.




3. Adım: Çamaşır Yıkamayı tıklıyorum:





 4. Adım: Sıvı Jel Deterjanları seçiyorum


5. Adım: Buradan kullandığınız deterjanı sırayla bulabilirsiniz.


Eğer hangi marka olduğuna karar vermediyseniz ve indirimlere de bakmak istiyorsanız, hemen üst tarafta bulunan A>Z, A<Z, Fiyat+ veya Fiyat- ye basıp ürünleri istediğiniz gibi sıralayabilirsiniz.



6. Adım: Ürünü bulup, üzerini tıklayarak kaç adat istediğimi ve eklemek istediğim not varsa onu belirtiyorum


Bazı ürünleri tane değil kiloyla almak durumundayız. O zaman ise aynı şekilde istediğim ürünü aynı şekilde bulup, kaç kilogram istediysem bu pencerede belirtiyorum.



Genelde evdeyken, ürünü bitirdiğimde liste yapmayı seviyorum. Benim gibi unutkanlar için Alışveriş Listesi kısmı da bulunuyor. Bundan bulmak çok rahat oluyor, çünkü istediğim ürünün üstüne tıklayınca, direkt markette arama yapıyor ve zaman kaybetmiyorum. Veya başka şeylere bakıp, alışverişimin tutarını kabartmıyorum. Ürünü sepete ekleyince, üzerini de çiziyor :) Çok sevimli değil mi?



Son adım ise ödeme: Sanal marketten en az 50TL lik alışveriş yapmak gerekiyor. 75TL ye kadar olan siparişlerde hizmet bedeli 4,90TL. 75TL yukarısı için 2,90TL ki bu yaptıkları hizmet için hiç bir şey.



bunların yanında;

  • Teslimat saatini siz seçiyorsunuz
  • Ödemeyi ister internetten, ister kapıda yapabiliyorsunuz
  • Eğer istediğiniz ürün yoksa, alternatif ürün seçebiliyorsunuz
  • Soğuk zincir olarak gelen ürünler (dolapta muhafaza edilmesi gereken) mavi, ayrı bir torbada geliyor. Demek ki gerçekten soğuk tutan bir yerde getiriyorlar.
  • Deneme boy ürün gönderiyorlar. Mesela son alışverişimde 2 tane 1 yıkamalık Vernel,2 tane Calve'nin yeni çıkan soslarından, 1 kutu Barilla arpa şehriye göndermişler.
Sebze, meyve pek almak istemiyorum. Mesela sıkmalık portakal aldığımda pek hoşuma gitmedi, Bostanlı Migros'a gittiğim zaman baktım ki hepsi aynı durumda. Ama zorunda kalıp aldığım da oldu ve beğendim.

Şimdi Migros'a Hopi'de gelmiş. Hopisever biri olarak çok işime yarayacaktır.

Benim işimi çok kolaylaştırdığı için, Sanal Market'i çok seviyorum. Bunu okuyup, alışverişinden memnun kalan olursa ne mutlu bana.

Siz online market alışverişi yapıyor musunuz?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

6 yorum:

  1. Ben de geçen gün Migrostan yaptım çok memnun kaldım yalnızca alternatif ürünler yollayınca fiyat artabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç alternatif ürün istemedim. Ürün eğer yoksa, ödenen fiyatta düşüyor. Onu belirtmeyi unutmuşum.

      Sil
  2. Küçük bir bebeğim olduğundan pek market alışverişi yapamıyorum. Migrosu bu konuda çok seviyorum.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. evime hiçbir market yakın olmadığından alışveriş hep sorun. hep liste yapıp toplu almaya çalışıyorum. Bunu öğrendiğim çok iyi oldu. Deneyeceğim mutlaka uygun bir zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok seveceğiniz bir uygulama olacak o zaman ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...