17 Kasım 2015 Salı

Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti

Herkese merhaba

Yeni yılbaşı seti çıktığı için belki fikir edinmek isteyen olur diye 2 sene önceki koleksiyonun göz fırça setini tanıtmak istiyorum sizlere. Bu sene ayrıca göz fırçaları setini çıkarmamışlar. İncelediğim kadarıyla setlerde 1-2 fırça bulunuyor.

Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti
Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti
 Sette 5 tane göz fırçası bulunmakta.

Mac 227 SE- Large Fluff Brush:

Mac 227 SE- Large Fluff Brush


  •  Oldukça tombik bir fırça. 
  • Hem göz için hem de yüz için kullanılabilir.
  • Göz kapağına açık renk bir far sürmek için kullanıyorum.
  • Aydınlatıcı ve kontür uygulaması da yapılabilir

Mac 227 SE- Large Fluff Brush

Mac 227 SE- Large Fluff Brush


Mac 214SE-Short Shader Brush:

Mac 214SE-Short Shader Brush

Mac 214SE-Short Shader Brush


  •  Kirpik dibine sürülen farı veya kalemi dağıtmak için kullanıyorum.

Mac 214SE-Short Shader Brush

Mac 214SE-Short Shader Brush


Mac 219 SE- Pencil Brush:

Mac 219 SE- Pencil Brush

Mac 219 SE- Pencil Brush


  •  Göz kapağının katlanma yerinin en uç noktasına gölge yaparken kullanıyorum.
  • Sigma'nın aynı fırçasını senelerdir çok severek kullanıyorum. Fakat bu bariz bir şekilde sert kıllı ve gözümü acıtıyor.

Mac 219 SE- Pencil Brush

Mac 219 SE- Pencil Brush


Mac 266 SE- Small Angle Brush:

Mac 266 SE- Small Angle Brush

Mac 266 SE- Small Angle Brush


  •  Jel eyeliner uygulamak için kullanıyorum.

Mac 266 SE- Small Angle Brush

Mac 266 SE- Small Angle Brush


Mac 211 SE- Pointed Liner Brush:

Mac 211 SE- Pointed Liner Brush

Mac 211 SE- Pointed Liner Brush



  • Jel eyeliner da, far da sürülebilir. Açıkçası bu fırçayı pek kullanmıyorum. Bana biraz işlevsiz geliyor.

Mac 211 SE- Pointed Liner Brush

Mac 211 SE- Pointed Liner Brush


Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti
Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti

 Çok şık bir kutuda geldi. İçindeki cebe fırçaları, büyük tarafa da makyaj malzemelerimi koyuyorum.

Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti
Mac- Stroke of Midnight Fırça Seti

Bu seneki setlerden almayı düşünüyor musunuz?
Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

7 yorum:

  1. bu seti sonradan elca'da görmüştüm ben de almadım...:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elca online satışa başlasa hem kira vermez, hem eleman ücreti. bunu bir düşünsünler bence :/

      Sil
  2. Koleksiyonda çıkanlar daha kalitesiz oluyor diye duymuştum. Bu yüzden bu yıl 2 seti çok beğensem de almadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldım,ama baktım ki sert geldi. Hemen iade ettim :(

      Sil
  3. bu setine aradım o zamanlar sonra elca da gördüm ama çoktan başka bir set almıştım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...