11 Kasım 2015 Çarşamba

Loreal Elseve Extraordinary Oil

Herkese merhaba

Havalar soğuduğu için artık saçlarımızı kurutmaya başladık. Isıl işlem maalesef ki saçları yıpratıyor. İzmirimin kireçli suyu ve boyadan dolayı yıpranmış olan saçlarımın şu aralar anlaştığı bir ürün olan Loreal Elseve Mucizevi Yağ bu yazımın konuğu.


Loreal Elseve Extraordinary Oil
Loreal Elseve Extraordinary Oil


  • Öncelikle şunu söylemeliyim ki, eğer saçlarınız kırıksa sakın mucize beklemeyin. Kırığı düzeltmeniz için tek yapmanız gereken kestirmek.
  • Ama kırıklarım çok göze batmasın, saçlarım parlak dursun, geçici de olsa saçlarım nemlensin diyorsanız, bu ürünü seversiniz.
  • Ben hem banyodan sonra, nemli saçıma daha rahat taramak için, hem de her gece ve her sabah kuru saçıma saçımı tararken kullanıyorum. Arada sırada aklıma gelince bile 1-2 pompa kullanıyorum. Kısacası ellerime ihtiyacı olduğunda krem sürdüğüm gibi, bunu da ihtiyaç hissettiğimde saçlarıma sürüyorum.
  • Bakım yapmıyor ama günü kurtarıyor.
  • Saçı ağırlaştırmıyor ve yağlandırmıyor (Benim saçım oldukça kuru)
  • Elektriklenmeyi önlüyor
  • Hoş bir kokusu var.
  • Çok bereketli bir ürün, çok uzun süredir kullanıyorum ve bitmiyor.

Siz bu ürünü denediniz mi?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

6 yorum:

  1. kuru saçlar için gerçekten kurtarıcı bu yağ bana hiç ama hiç olmuyor.. .-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kuru ve yıpranmış olduğu için seviyorum ^.^

      Sil
  2. Gerçekten de çok bereketli, saçlarımın çok uzun olduğu zamanlarda uçlarına bir hayli ürün uygulamama rağmen bitirememiştim. Gözle görülür bir bakım yapmadı ama ince telli, uzun ve sönük saçlarıma kazandırdığı ışıltıyı sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım yapmıyor ama anı çok güzel kurtarıyor :)

      Sil
  3. Bu yağın cam versiyonu kesinlikle daha iyiydi plastik versiyonla kaliteli çıtasını ve formülünü resmen indirdi aşağı :/ Serinin şampuan hariç hepsini kullandım en çok sevdiklerim yağ kremle maske oldu . Yağın da bu versiyonu güzel boyalı saçlar için olanı su gibi bunun kadar etkili değil . Kokusu için bile alınası o ayrı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajının değiştiğini bilmiyordum Kermycim. bu arada kardeşim de bunun kokusuna hasta hatta Mac'in parfümü gibi kokuyo dedi :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...