4 Kasım 2015 Çarşamba

Eylül- Ekim 2015 Favorilerim ve Sık Kullandığım Ürünler


Herkese merhaba

Havalar güzelleşip, her gün katalog çekimine gider gibi makyaj yapmaya başladığıma göre bu aylarda kullandığım ürünler çeşitlilik gösteriyor. Bakalım hangilerini en çok sevmişim ve sıklıkla kullanmışım.





  •  Too faced Chocolate Bar Palette: Lorac Pro mu, Naked mi yoksa Chocolate bar mı derseniz kesinlikle bu derim. Çok seviyorum! Sanırım far konusunda biraz çeşitlilik göstermem gerek. Yazısın okumak isterseniz sizi buraya alayım.
  • Make Up For Ever Krem Far: 13 numaralı bu renge bayılıyorum. benim için sadece yaz favorisi değil, her zamanın favorisi olacağa benziyor. Yazısı için tık.
  • Mac Haute & Naughty Maskara: Bütün yaz başka hiç bir maskaraya gitmedi elim. Aldığım günden beri çok sevdim. Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.
  • Maybelline Fit Me Kapatıcı: Yazısı için tık. Günlük kullanım için oldukça seviyorum ama alamıyorum diye üzülmeyin. Bence Maybelline Affinitone kapatıcı ile aynı. Hatta bununla ilgili şurada bir karşılaştırma yazısı yazmıştım.
  • Bourjois Ultra Siyah Kalem: Yazın en çok özlediğim şeylerden biri siyah kalem veya eyeliner sürmekti. Bu aralar aradaki farkı kapatıyorum.
  • Golden Rose 521 Dudak Kalemi: Bu gül kurusu tonlarını kendime çok yakıştırıyorum. Evde Golden rose, iş yerinde Flormar 229 sürekli dudağımdalar! Aslında en sevdiğim dudak kalemi CK markalı, ama Türkiye'de bulamayacağım için bitmesin diye kullanamıyorum.


  •  Bourjois Rose Eclat Allık: Yazısı kısa bir süre gelecek olan bayıldığım allığım. Belki tekrar Türkiye'ye gelir.
  • Bourjois Healty Balance Pudra: Yazısı gelecek bununda. Yağlı ciltliyseniz, eğer görürseniz kaçırmayın derim.
  • Eos Dudak Balmı: Aslında kokusunu sevmiyorum ama nedense bu aralar çok kullandım.
  • Sigma F40 Fırça: Kontür yapmak için bundan güzeli yok kızlar. Muadili Mac 168. Yazısı için şurayı okuyabilirsiniz.
  • Shiseido BB Krem: Canlı, sağlıklı görüneyim ama fondöten istemiyorum diyorsanız eğer, almanız gereken bir ürün. Ayrıntılı yazısı için tık.


  • Benefit Allık Paleti: Hoola bronzerı abartısız her gün kullandım.
  • Beauty Blender: Çok seviyorum, hak ettiği değeri alıyor.
  • Shiseido Ultimune Serum: Baş tacım. Neden mi? Tık tık.
  • Roberto Cavalli Parfüm: Yazın hem güneş alerjisinden hem de fazla geldiği için parfüm kullanamayan ben en sevdiğim parfümümle hasret gideriyorum.
  • Isana Deo: Alüminyumsuz deodorant kullanmak istiyorsanız Rossmann'larda satılan bu markaya bir şans verin. Pişman olmazsınız.

Artık bu ay biraz daha farklı ürünler kullanmayı planlıyorum. Yazın kullanamadıklarımla hasret giderdikten sonra diğer makyaj malzemelerimin de keyfine varmak istiyorum.


Bu aylarda ortak favorilerimiz var mı?


Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

8 yorum:

  1. Chocolate palet ortak favorimiz ama ben yaz sonu kaldığımız otelde unuttum, yolda aklıma geldi dönüp almaya üşendim:))
    EOS balmı neden bilmiyorum sevemedim ama benzeri olan Flormar balm hoşuma gitti. O da artık bulunmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf çok kötü olmuş :( geçmiş olsun. Umarım tekrar alma şansın olur.

      Sil
  2. Golden Rose 521 numaralı kaleme hemen bakmalıyım:) Ben de bu tonları kendime çok yakıştırıyorum :) Shiseido BB ' yi merak ettim, Isana deodorantlar içinde en sevdiğim bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diğer deolarına bakmadım henüz. Ama bunu çok sevdim. Şimdi hazır sevmişken yeni maceralara atılmayım diyorum :)

      Unutmazsam dudak kalemlerim hakkında bir yazı yazayım ben de ^.^

      Sil
  3. Ne güzel ürünler bunlar bazılarını not aldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. EOS kokusunu bende sevmiyorum ama bende cok sevdim genelde, bir sürüste tüm dudagin üzerinden gitmesi cok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta kedi çişi gibi geliyordu ama sevdim sonra sanki :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...