3 Kasım 2015 Salı

Ekim 2015 Bitenler ve Kısaca Yorumlarım

Herkese merhaba

Havalar artık güzel olduğundan makyaj ve bakım yapmak zevkli hale geldi benim için. Bu yüzden farketmeden bitenler kutum doluvermiş. 

Bakalım ekim ayında neler bitirmişim:





  •  NYC Oje Kurutucu: Çok severek kullandım. artık maalesef satılmıyor, olsa kesinlikle tekrar alacağım bir üründü.
  • Flormar Süngerli Oje Çıkarıcı: Çok sevdim, çok pratik bir ürün. sürekli kullanıldığında tırnak için zararlı olabilir ama arada sırada kullanmak için çok güzel.
  • Sephora Makyaj Bazı: Yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Benim yağlı cildimde, maalesef istediğim sonucu alamadım. Tekrar almam.
  • Mac Haute& Naughty Maskara: Çok sevdiğim bir üründü. Bittiği için çok üzgünüm. Yazısını hatırlamak için şurayı tıklayabilirsiniz.




  • Rituel de Beaute Burun Bandı: Oldukça güzel temizliyor ama kokusu rezalet! Cettua burun bandı çok pahallanırsa alırım ancak :)
  • Moshos Garden Kil Maskesi: Çok sevdiğim bir üründü, maalesef artık üretilmiyor. Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.
  • Sarı Kantaron Yağı: Her evde bulunması gereken bir yağ. Yenisini çoktan aldım.
  • Shiseido Göz Makyaj Temizleyici: Yazısını şuradan okuyabilirisiniz. Pek beğendiğim bir ürün olmadı. Bir tane daha hediye olarak verilen var, bitince almam.
  • Burts Bees Ayak Kremi: Çok sevdim, indirimde bulursam alırım. Yazısını okumak için tık.
  • Giovanni Brezilya Keratini ve Argan Serisi Saç Kremi: Güzel ama sıradan bir üründü. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Kuru ve boyalı saçlarım için daha yoğun bir ürün olsun isterdim.
Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

11 yorum:

  1. giovanni arganlı şampuanı ben de sevemedim, kantaron yağı ise evet, her evde olmalı, kedilerin yaralarını bile iyileştiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet asıl kedilerde çok işe yaradığını duymuştum <3

      Sil
  2. Burun bandını kullananların büyük bir çoğunluğu beğenmiş fakat kimse kokusundan bahsetmemişti ya da ben denk gelmedim, iyi ki yazmışsınız. Kil maskesinin üretilmemesi kötü olmuş, Moshos Garden markasıyla henüz tanışmadım fakat satın alsam tam da böyle bir maske ile başlangıç yapardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokudan bahsetmemeleri benim de dikkatimi çekmişti. Ama gerçekten hiç hoş değil. Belki benimki öyle denk gelmiştir. Çok ucuz bişey, siz de deneyin belki bir sorun yoktur.

      Mosmos gardenın sadece bu maskesi kaldırılmış. amber ve güllü hala var. Hatta ben de yeni aldım ^.^

      Sil
  3. Sarı kantaron yağı ne işe yarıyor canım? Burt's Bees 'in ayak kremi bende de var henüz kullanmadım, sevindim beğenmene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı Kantaronun çok işe yaradığı yer var. Hatta unutmazsam bununla ilgili post hazırlarım. Özellikle yara ve yanıkları iyileştiriyor. Burkulma, ve ağrılarda işe yarıyor. Pişiklerde hatta hemoroit için bile kullanılıyor.

      Sil
  4. En çok okumayı ve yazmayı sevdiğim paylaşımlar bitenlerdir... Kullanmadığımız ürünler hakkında fikir veriyor :))
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitenler yazısını daha gerçekçi buluyorum çünkü ilk zamanlar çok da bie şey anlaşılmıyor. Bitince insan daha hakim olabiliyor ürün için

      Sil
  5. iyi performans olmuş bu ay :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu ay bekleyim de 2 ay yazayım demişken bir baktım kutu dolmuş :)

      Sil
  6. Elim yandığında kantaron yağını bende kullanmıştım ağrısını hafifletmişti.Ama yanıktan sonra çok hafif de olsa bir iz kalıyor bunu geçiremedim aloe vera falan da sürdüm ama nafile dikkatle bakınca iz belli oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...