17 Kasım 2015 Salı

Clinique 4lü Far Paleti

Herkese merhaba

Makyaj ürünlerini, cilt bakımı ürünlerine göre daha çok sevdiğim Clinique markasının 4'lü göz farı bu yazımın konuğu.

Bu far paleti yanılmıyorsam, 2 sene önceki yılbaşı kofresinden çıkmıştı. Bu seneki yılbaşı kofrelerini henüz inceleyemedim. Bu olmasa bile buna benzer bir far paleti olacağı için yazmak istedim.


Clinique 4lü Far Paleti
Clinique 4lü Far Paleti


  •  Renkler pembe ve kahve tonları.
  • İsimleri sırasıyla:

Clinique 4lü Far Paleti
Clinique 4lü Far Paleti


  •  Pigmentasyonu aşırı düşük.
  •  Bundan dolayı benim gibi internetten sipariş vermek yerine gidip denemenizi tavsiye ederim.
  • Aynalı bir kutusu var. Bu şekildeki paletten çıkan aplikatörleri kullanmayı sevmiyorum.
  • Satış için değil yılbaşı için hazırlanmış bir palet. Ama benzer renkleri satışta da bulmak mümkün.

Clinique 4lü Far Paleti
Clinique 4lü Far Paleti


Aslıda Clinique farları severdim, bu far paleti benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Sanırım satılmadığı için kalitesine önem vermemişler.


Diğer Clinique yazılarım için:
Clinique All About Eyes
Clinique High Impact Maskara
Clinique Take The Day Off Göz Dudak Temizleyicisi



Başka bir yazıda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Benim en sevdigim tonları dizmisler resmen ama demek ki icerikleri basarili degil. Markanin kremlerindeki iddiayı renkli kozmetikte bulamadigini soyluyordu bazilari vardir bir gerceklik belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığımkadarıyla kremlerindense makyaj ürünlerini daha çok seviyorum. Ama yılbaşı için hazırlanmış olduğu için kaliteden ödün vermiş olabilirler

      Sil
  2. Bu palet benim için de hayal kırıklığı olmuştu. Bir süre bir kenarda beklettikten sonra isteyen bir arkadaşıma vermiştim. Ancak set olarak aldığımda gerçekten uygun fiyata gelmişti.

    YanıtlaSil
  3. ben de aynı seti almıştım aslında sevdim de ama sıra gelmiyor kullanmaya.. :-(( ama setler çok avantajlı oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte avantajlı, çok ürün, rengarenk, herşeyi deneyelim diye kandırılıyoruz sanırım :)))

      Sil
  4. Ben sadece chocolate covered cherry ve hazy rengini kullanıyorum. Set güzeldi ama bu palet olmamış ı ıh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farım var diye, beğenmemişken anneme verdim ben :)

      Sil
  5. Ya ben seviyorum paleti ve memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Bu paletteki renkler gerçekten çok güzelmiş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...