17 Kasım 2015 Salı

Bourjois Allık 15 Rose Eclat


Herkese merhaba

Bourjois markası ülkemizdeyken çok sevdiğim markalardan biriydi. Geçen gün Sevgili Başak'ın yazısını okurken 98 yılında Sevil'de satıldığını, sonra kaybolduğunu sonra tekrar ülkemizde satılmaya başladığını hatırladım. Tekrar birileri getirir umuduyla, veya yurt dışında Bourjois alışverişi yapacaklar için bu yazıyı yazmak istedim.

Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

  •  2.5 gramlık çok sevimli bir ambalajı var. Küçük olması gayet iyi çünkü bitebiliyor. Mesela ben daha önce bitirebildim ^.^ 
  • Çok sevimli bir fırçası mevcut, evdeyken kullanmayı tercih etmesem de, dışarıda çok işime yarıyor.
  • Minik ambalajında aynası da bulunuyor. Çantaya atmak için harika.

Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

  •  Aklıma gelmişken, Bourjois ile Chanel aynı fabrikada üretiliyor.
  • Güzel bir kokusu var.

Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

  • 15 numaralı allık Rose Eclat. Hafif leylaklık barındıran mat bir pembe allık.
  • Kalıcılığı idare eder, pigmentasyonu zayıf.
  • Bu allıkların çok ilginç bir özelliği var. Ürünü fırçayla alıp, sürmek gerekiyor. Parmakla ürünü alıp, başka bir yere transfer yapmak imkansız.




Bourjois Allık 15 Rose Eclat
Bourjois Allık 15 Rose Eclat

Severek kullandığım Bourjois, umarım tekrar ülkemize gelir.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Çok hoş bir rengi varmış, hacminin küçük olması ise kesinlikle harika. Umarım Bourjois ülkemize yeniden gelir, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım gelir tekrar^.^

      Sil
  2. bu allıkları ne severdim hala hatıra diye 2-3 rengini saklıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ülkemizde bu markanın kıymeti pek bilinmedi belki fiyat politikası yüzünden bende en çk allık ve ojelerini sevenlerdendim tn grubu da :((

    YanıtlaSil
  4. İlk allığım, çok üzülmüştüm bittiği için. Bir yerlerde görürsem ve bulursam hunharca depolayacağım.

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel urunlerdi geri donerler umarim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...