30 Kasım 2015 Pazartesi

Black Friday İndirimi, Kozmela Alışverişim

Herkese merhaba

Amerika'da Şükran gününden sonraki cuma günü "Black Friday" olarak kutlanıyor. Ülkemizdeki alışveriş potansiyelini farkeden mağazalar da özellikle bu sene Black Friday'i gündemlerine alıp, güzel indirimler yaptılar.

En güzel indirim yapan yerlerden biri şüphesiz ki Kozmela sitesiydi. Sigma fırçalarda tam %50 indirim yapmışlardı. Ben de Sigma fırçaların kalitesini çok sevdiğim için minik bir alışveriş yaptım.


Şirin bir teneke kutuda geldi.



Setin içinden en sevdiğim fırça olan, hem kontür yapmak için hem de allık sürmek için en sevdiğim fırça olan F40(MAC 168), çok kullanışlı far fırçası olan E55 (MAC 239), harika bir karıştırma fırçası olan E25 (MAC 217) çıkıyor.

Fırçalar pembe ve seyahat boyu. Ayrıntılı yazılarını okumak isterseniz üstüne tıklamanız yeterli.

Hem seyahatler için den de günlük kullanmak için bu çok sevdiğim fırçalar 80TL olunca aldım. Hatta MAC'in içinde 168 numarası olan, yılbaşı setini de almıştım. fakat fırçalar aşırı sert geldiği için hemen iade etmiştim. O yüzden bu alışverişim beni çok sevindirdi.

 Her sene olduğu gibi bu sene de o gün Sigma'nın kendi internet sayfası bir türlü açılmadı. Kozmela'ya Sigma fırçaları ülkemize getirdiği için çok teşekkür ederim. Uygun fiyata, hem de çok hızlı bir alışveriş yapmış oldum.

Siz bu indirimden neler aldınız?

11 yorum:

  1. Gule gule kullan canim bnde bu seti gecen indirimde almistim bu sefer de most wanted seti aldim oldukca uyguna geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun musun bu setten?

      Güle güle kullanalım.

      Ben son saate alışveriş yaptım :)) most wanted bitmişti sanırım ben alırken.

      Sil
    2. Cok memnunum canim zaten fircada en sevdigim marka sigma hic memnun kalmadigim kenara kaldirip kullanmadigim bir fircasi yok..most wanted indirime girerse muhakkak al

      Sil
  2. Gule gule kullan canim ben de yurtsidi sitelerinden faydalandim kardesim yurtdisinda olunca kargo da sorun olmadi bu yil bakalim elime gecince nasil bulucam meraktayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o en güzeli tabii <3 kardeşin nerde? amerikada mı. Biran önce Allah kavuştursun

      Sil
  3. güle güle kullan canım gerçekten çok uyguna gelmiş :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son saatte yaptım. Sana mesaj atacaktım. Hadi şimdi aklına sokmayım dedim ^.^

      Sil
  4. Bayıldıım, güle güle kullan çok güzel bi alışveriş olmuş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok severek kullandığım fırçalardı. Kozmela arada %50 yapıyor. Beğendiyseniz siz de değerlendirebilirsiniz :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...