6 Ekim 2015 Salı

Urban Care- Shake Repair Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım Köpüğü

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu, benim 2015 yazına damga vuran bir saç köpüğü. İlk başlarda köpüğün saçlarıma bakım yapacağı düşüncesi garip gelse de kokusuna bayılıp, en kötüsü saçım güzel kokar mantığıyla aldığım bir ürün oldu.


Urban Care- Shake Repair Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım Köpüğü
Urban Care- Shake Repair Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım Köpüğü
Kokusu gerçekten muhteşem vanilyalı süt gibi kokuyor. Hatta ürünü uyguladığımda eşim, kafan kek kokuyor demişti :) benim saçımda kokular malesef ki çok kalıcı olmaz ama shake n repair'i uyguladığımda 1 gün kadar kokusu kaldı saçlarımda.
Urban Care- Shake Repair Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım Köpüğü
Urban Care- Shake Repair Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım Köpüğü
Vaatleri: yıpranmış, işlem görmüş saçların keratin yapısına etki eden ve yoğun bakım ile yıpranmış saçları hedefler. İçeriğindeki süt proteinleri ve bitkisel keratin kompleksi ile yıpranmış ve parlaklığını yitirmiş saçların onarılmasına, parlaklık ve yumuşaklık kazanmasına yardımcı olur. 12 yararlı amino asit ile saçtaki keratin dokusuna etki ederek uzun süreli nem ve yumuşaklık kazandırır.

Benim yorumum ise saçlarınız çok yıpranmışsa, bir mucize beklemeyin. Ama sağlıklı saçlarınız varsa sertleştirmeden şekil veriyor. Ben nemli saçlarıma uygulayıp, saçlarımı avuçlarımda mıncıklayarak dalgalı hale getirip kurumasını bekliyorum. Ve 1 gün bozulmadan formunu koruyor. Saç köpüğü saçları kurutup, kazık gibi yaparken, Urban Care Shake N Repair kullanınca yumuşacık ve bukleli saçlarım oldu. Saçlarımı yıkadıktan sonra, Shake N Repair'i uygulayıp ördüğümde de yine çok iyi sonuç aldım.

Şimdiye kadar kullandığım saç şekillendiricilerinden bir artısı da,saçlarımın diplerine yakın yerlerine uyguladığımda saçlarımı tülermedi. Saçlarımın ortası ve uçları dalgalı olurken, dip bölgesi düz olarak, kabarıp, tülermeden kaldı.

Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin düşünceleriniz neler?

Başka bir yazıda görüşünceye kadar hoşça kalın.

6 yorum:

  1. Cok severek kullaniyorum bukleler icin olani da aldim ama bunu daha cok seviyorum nedense ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da bukle yapıyor aslında. Kalıcı değil ama zaten yazın ya her gün ya da 2 günde bir saçımı yıkıyorum. Çok çok sevdim <3

      Sil
  2. ben asıl milkshake i kullanıyorum o da harika kokusuna bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki o da saçlara bakım yaparak yumuşatıyor mu?

      Sil
  3. Çok güzel yorumlamışsınız,benimde çok merak ettiğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, umarım faydası olmuştur

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...