13 Ekim 2015 Salı

Online Dermokozmetik Sitesi: portakalrengi.com'u Tanıyalım

Herkese merhaba


Yüzümde herhangi bir problem (sivilce, kızarıklık) olduğu zamanlarda dermokozmetik ürünleri kullanmayı seviyorum. Hem kaliteli markalar olduğu için, hem de eczane kanalı tarafından satıldığı için en çok dermokozmetik ürünlerine güveniyorum. Günümüzde internetten alışverişin bu kadar kolay ve güvenilir olduğu bir zamanda açıkçası, eczaneye gidip bir ürün almak işime gelmiyor. Onun yerine interneten bütün ürünleri araştırarark, internetten satın almak daha kolay geliyor. Bu yazımda sizlere aramıza yeni katılan bir dermokozmetik sitesi olan www.portakalrengi.com u anlatmak istiyorum.



Güneş koruyuculardan tutun da, makyaj malzemesine kadar bir çok ürünü rahatlıkla bulabileceğiniz wwwportakalrengi.com'da. DDF, Dermalogica gibi konusunda çok başarılı markalar bulunmakta.


Siteyi incelerken,  kategorilerde ürünlerle ilgili çok güzel bilgilendirme yapıldığını gördüm.


Mesela; DDF ürünlerini inceleyelim:


DDF Akne ürünleri ürünlerine bakacak olursak:


Sivilce ve akneyle ilgili genel bilgiler verildikten sonra, DDF markasının akne ürünlerinin genel özelliklerini açıklanmış.


Bir çok markada kampanyası bulunan portakalrengi.com'u biran önce keşfetmenizi öneririm.









2 yorum:

  1. bana da böyle bir site yazımdı, bakalım benim kullandığım ürünler satılıyor mu?
    teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim tatlım. Sen de kullandığın ürünleri yaz bloğuna mutlaka.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...