30 Ekim 2015 Cuma

Burt's Bees Ayak Kremi (Coconut Foot Cream)

Herkese merhaba

Sevgili Tavsiyesever'in Dermobakım'la ortak düzenlediği çekilişten Burt's Bees markasının "en iyileri" olarak gösterilen bir paket kazanmıştım. daha önce tırnak balmını ve dudak koruyucusunu kullanıp sevdiğim bir markanın yeni ürünleri kullanmak oldukça mutlu etti beni. Kendilerine buradan bir defa daha teşekkür ederim.




İlk konuğum, paketten çıkan ayak kremi olsun istedim. 



  • Kremdense de jel kıvamında bir ürün
  • Sürerken hindistan cevizi ve mentol kokusu geliyor
  • Ayağı ferahlatıyor
  • Banyodan sonra ayağıma sürüp, çorap giyiyorum ve ayaklarım yumuşacık oluyor.


  • İçinde çok seyrek minik tanecikler var
  • %99.4 organik bir ürün ve hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar
  • Ayakları yumuşatma etkisi her kremde olduğu gibi bir süre sonra kaybolduğu için tazelemek gerekiyor.
  • Çok sevdiğim bir ürün oldu, eğer indirimde denk gelirse alabilirim. Yoksa oldukça pahalı bir ürün.
Aranızda bu güzel kremi kullanan var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.


4 yorum:

  1. Dudak ve tırnak kremlerini seviyorum bunu denemedim bana biraz 8 hour creamin yapısını hatırlattı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum onları ama 8 hour cream i kullanmadım

      Sil
  2. Pahalı olmasaydı alırdım ama :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...