30 Eylül 2015 Çarşamba

Loreal Super Liner Extra Black Gloss

Herkese merhaba

Bir çok kişinin indirim listesinde bulunan Loreal Super Liner Extra Black Gloss bu yazımın konuğu olacak.

Loreal Super Liner Extra Black Gloss
Loreal Super Liner Extra Black Gloss
İlk aldığımda fotografını çekmeyi unuttuğum için güncel halini çekmek durumunda kaldım. Bunun için özür dilerim.
  • İlk aldığım zamanlarda neden daha önce likit eyeliner denememişim dedirten bir ürün oldu. Jel eyelinerları kolayca uygularken, likitleri yamuk yumuk çekerdim ama Loreal super liner sayesinde düzgünce eyeliner çekebildim.
  • Rengi siyah ama iddia ettiği gibi extra bir siyahlık söz konusu değil. (The Balm'ın eyeliner ı gerçekten simsiyah)
Loreal Super Liner Extra Black Gloss
Loreal Super Liner Extra Black Gloss

  • Keçe ucu sayesinde kolayca uygulama yapılabiliyor. En uc kısmıyla incecik, ortadan sürerseniz kalın eyeliner çekmeye olanak sağlıyor.
  •  Şık bir ambalaja sahip 
  •  Lancome'un artliner'ının birebir aynısı olduğunu söyleyenler var. Fakat ben kullanmadığım için yorum yapamıyorum.
  • Ürün beklediğimden hızlı bitti. Biterken renk vermesi oldukça kötüleşti. Bir yerden en az 2-3 kere geçmek gerekti ve bu da çizgilerde yamukluklara yol açtı. Keçe uçlu aplikatörü de aynı şekilde deforme oldu.
Loreal Super Liner Extra Black Gloss
Loreal Super Liner Extra Black Gloss

Uzun lafın kısası, eğer likit eyeliner çekemiyorum diyorsanız, bu ürünü denemelisiniz. Çok rahat çekersiniz. Fakat sürekli bu ürünü kullanıp, bitirmeniz gerekecektir. Başka ürünler kullanırken bunu kurutmayın. 

Siz Loreal Super Liner Extra Black Gloss'u kullandınız mı? Sizin yorumlarınız nelerdir.

başka bir yazıda görüşünceye kadar hoşça kalın.

8 yorum:

  1. keçe uçlu linerları seviyorum amma bu benim kullanabileceğim bir uca sahip değil kalem gibi olanlar bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk bitmese iyi de,yine de ben <3 jel eyeliner

      Sil
  2. Ben de acayip merak ediyordum bu ürünü(evet istek listemde). Nilay da hem bunu hem The Balm ı önermiş hatta The Balm ı daha çok sevdiğini söylemişti. Sen hangisini tercih edersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beceriksiz grupta yer aldığım için bu derim. The Balm'ı kontrol altına alamıyorum pek. Ama ben bu işte iyiyim dersen The Balm olabilir. Çünkü rengi daha siyah. Eyeliner'ın ne kadar koyu renk olursa, o kadar iyi bence. Yoksa kalem çekeriz dimi ama :)

      Sil
  3. acemiler için çok iyi bir başlangıç ürünü bence. lancome yı bana bıraktırdı cidden aynısı herşeyiyle :)

    YanıtlaSil
  4. Her türlü eyelinerı (kalem, likit, jel) çok seviyorum ve kullanıyorum. Elimdekilerden biten olursa aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kötü yılbaşı indiriminde alırsın ^.^ ama onu kullanırken başka kullanma bitiveriyor hemen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...