18 Ağustos 2015 Salı

The Balm Betty Lou Manizer Bronzer

Herkese merhaba


Yazın bronzer kullanmayı sevenler için harika bir ürün olan The Balm'ın betty Lou Manizer bronzerı bu yazımın konuğu.
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer


Betty Lou'yu sadece bronzer olarak kullanmak ona hakaret olur düşüncesindeyim. Göz farı olarak da harika sonuçlar veriyor.
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer


Altın yansımalı bronz bir renk. Kadeifemsi çok güzel bir yapısı var. Renginden dolayı koca yanaklarım, daha normal görünüyor.
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer


Beyaz tenlilerin, seyrek kıllı bir fırçayla sürmesi gerekiyor, aksi halde yüzü kirli gösteriyor. Pigmentasyonu çok çok iyi olduğu için az bir miktar yetecektir. Ben çok az sürüp, gerekirse fazlalaştırıyorum. Esmer ve buğday tenlilere çok daha yakışacağını düşünüyorum.


Gün içinde tazelemeye gerek duyuyorum.


Tek kötü tarafı kendinden aydınlık olduğu için gözenekleri çok belli ediyor.
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer


Far olarak, Lorac Pro paletteki Gold rengiyle çok benziyorlar, sadece paletteki daha yaldızlı, daha parlak bir renk.


Ambalajı diğer The Balm ambalajları gibi çok güzel. 8,5 gram, evladiyelik.
Sadece Gratis'lerde satılıyor ve indirimlerde gerçekten çok uygun fiyatlara alabilirsiniz.


Başka bir yazıda görüşmek üzere. Hoşça kalın!

16 yorum:

  1. Bu Lou kardeşlerin 3'ü de çok tatlı ama benim favorim Cindy :))

    YanıtlaSil
  2. Mary'nin rengine bayılsamda diğer kızlarda feci aklımı çeliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm Jovi palette olan aydınlatıcı var bende. Onun ve orijinalinin arasında birazda olsa fark var diyorlar. Ama işte hiç aydınlatıcı insanı değilim ki :/

      Sil
  3. Hiç cesaret edemediğim; ama merakımı da yenemediğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamaratım beyaz tenliler seyrek fırçayla uygulamalı bana göre. Mesela ben sigmanın allık fırçasıyla iyi sonuç alıyorum. Ama sen beyaz tenli değilsin, senin tenin şeffaf, o yüzden bilmiyorum sende nasıl olur :P (dene hatta 2-3 kez git sür derim ben)

      Sil
  4. yaz ayların da makyajdan vazgeçmeyenler için hoş tonlar.

    YanıtlaSil
  5. benim favorim mary ama bunun da aklımı ve gönlümü çeldiğini söylemeden edemeyeceğim ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi çok farklı inanın. Belki çok esmerseniz anca bunu da aydınlatıcı gibi kullanabilirsiniz. Yoksa güzel bir bronzer.

      Sil
  6. bende yok ama hiç bronzer olarak düşünemiyorum bunu alsam allık yapardım herhalde..

    YanıtlaSil
  7. benim gibi bir türlü bronzlaşmayı beceremeyenler için süper bir ürün galiba :)

    bloğunuzu takibe aldım bende beklerim bloğuma

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hoş geldiniz :) ben de yüzümün bronzlaşmasını pek istemem. Tek kusuru gözenek problemi. Ama görünür değillerse, çok seversiniz.

      Sil
  8. Ben bunu far olarak kullanıyorum harika bir rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeeet<3 far olarak çok çok güzel bir rengi var. İyi günlerde kullanın <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...