5 Temmuz 2015 Pazar

Watsons Alışverişim- Yeni Gelenler

Herkese merhaba

Bildiğiniz gibi Watsons bu ay Beauty Blender ve Real Techniques Sculpting Brush'ı ürün gamına ekledi.
Ben de bunu değerlendirmek için soluğu Watsons mağazasında aldım.



watsons alışverişim
watsons alışverişim

Cuma günü Bostanlı Watsons mağazasından; BB, Urban Care Shake N Repair ve Watsons'un kendi markasına ait olan pamuğu satın aldım.


  • Şu anda RT'ın süngerini kullandığım için BB almak istememiştim. Yıpranmaya başlamışken, görünce aldım. Fiyatı:50TL.
  • Urban Care ürünlerini merak ediyordum, daha önce herhangi markanın milkshake ürününü kullanmadığım için hazır %25 indirim varken almak istedim. Yıpranmış Saçlar için olanını aldım. Fiyatı:22.50TL.
  • Watsons Pamuk: Daha önce yuvarlak olanını almıştım. Çok hoşuma gitti gerçekten yumuşacık, pamuk gibi. Tek kötü tarafı küçük olduğu için tek bir tane yetmiyor. Fiyatı:4TL.
Bugün de Forum Bornova'daki Watsons'a girip RT fırçayı sormak istedim, bulunca hemen aldım. Fiyatı:40TL. Özellikle kontür için satın aldığım bu fırçayı bir de mormenekşe'den okumak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.

Yorumlarım en kısa sürede gelecek.

Hepinize keyifli bir pazar akşamı dilerim.


14 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım pisim.

    YanıtlaSil
  2. oyss 50 mı nasıl kıydın kız parana gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ uzun süre kullanacağım için parasını çıkarır diye düşünüyorum.

      Sil
  3. Yorumları bekliyoruuz :)

    YanıtlaSil
  4. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim bloguma beklerim :) cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan tatlım fırça yorumunu bekliyorum o zaman :-DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gün yorumu: sevdim ama daha yumuşak bir fırçayla dağıtmak gerekti (gerçi pazartesi stresi damarlarımdayken hiç bişi sevecek halim olmuyor)

      Sil
  6. Güle güle kullan aldıklarını, fırça ilgi alanımda benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gördüğüm zamandan beri istiyordum kendisini ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...