9 Haziran 2015 Salı

Clarins Karma ve Yağlı Ciltler için Tonik (Toning Lotion With Iris)


Herkese merhaba
Şurada bahsettiğim alışverişimden çıkan Clarins tonik bu yazımın konuğu.




Clarins Karma ve Yağlı Ciltler için Tonik (Toning Lotion With Iris)







Sanıyorum şimdiye kadar hiç bir toniği bu kadar sevmedim.
  • Cildinizi gerçekten temizlenmiş, arınmış hissediyorsunuz.
  • Sadece gece yaptığım cilt bakım rutinimde, krem veya jelle yüzümü yıkadıktan sonra, nemli pamukla uyguluyorum. kullanıyorum.
  • Eğer clarisonic kullanmamışsam, kalıntıları tek seferde çıkarıyor.
  • Alkol olmadığı için gönül rahatlığı ile kullanabiliyorum
  • Cildi temizledikten sonra kesinlikle yağlandırmıyor
  • Çok çok hafif, güzel bir kokusu var
  • Ürünün en kötü tarafı, pahalı olması. Çünkü olmazsa olmaz bir ürün değil. Büyük boyunu para verip alacağımı sanmıyorum ama yine böyle bir delüks boy setin içinden çıkarsa seve seve kullanırım.
Diğer Clarins ürünleri için:

Aranızda kullananlar var mı?


Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

4 yorum:

  1. böyle ürünleri ben de set içinde alıp kullanmayı seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o setler çok güzel oluyor. Tam boyuna onca para vermeden, ürün hakkında bilgimiz oluyor <3

      Sil
  2. Tatlım tonik arayışı içindeydim bu yazı çok iyi geldi:)
    Öpüyorum!
    zeyusanka.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...