7 Mayıs 2015 Perşembe

YKM Shiseido Alışverişim (Anneler günü indirimi)


Herkese merhaba

Uzun zamandır beni takip edenler, artık düşünerek alış veriş yaptığımı, mümkün olduğu kadar ihtiyaç alışverişi yaptığımı ve her yeni çıkan ürüne atlamadığımı bilirler.

Bu da bir ihtiyaç alışverişi, ama ben biraz bekleyerek indirime denk getirerek daha karlı çıktığımı düşünüyorum.

YKM ve Boyner mağazalarında kozmetikte 2. ürüne %40 indirim vardı. Ben de bir güneş losyonu bir de pudra alarak güzel bir alış veriş yapmış oldum.


YKM Shiseido Alışverişim (Anneler günü indirimi)

Geçen ay en sevdiğim dermo-kozmetik markası olan Avene'nin 50 faktörlük güneş losyonunu alıp memnun kalmamıştım. İzmir'in güneşi de beni oldukça etkilediği için, güzel emilen bir güneş losyonuna ihtiyacım vardı. En sevdiğim marka olan Shiseido'nunkini denemeye karar verdim.

Ten makyajını tazelemek zor olduğu için ve çok sıcakta yüzüme bir şey sürmeyi pek sevmediğimden 30 faktörlü pudra almaya karar verdim.

Fiyatları; losyon 125TL, Pudra 115TL

YKM Shiseido uzmanı Naime Hanım eşim için göz kremi de hediye olarak vermeyi ihmal etmedi.

Yazıları çok kısa bir süre sonra burada olacak.

Siz anneler günü indiriminden neler aldınız veya neler almayı planlıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...