24 Mayıs 2015 Pazar

Sabah Cilt Bakım Rutinim


Herkese merhaba

Gece cilt bakım rutinimden şu yazımda bahsetmiştim. Gündüz ise yaptığım bakım şu şekilde:




  • Sabah uyandığımda cildimdeki yağı kiri Clarins'in temizleyicisiyle, konjac sünger yardımıyla temizliyorum.
  • Ardından tonik kullanmak yerine, Avene termal sudan sıkıyorum.
  • Shiseido'nun benefiance göz kremini sadece göz altlarıma uyguluyorum. 
  • Son olarak da yüzüme Shiseido Bio Performance gündüz kremini sürüyorum.
Ya evde ya da iş yerinde makyajımı yapmak için, harika bir şekilde cildim hazırlanmış oluyor.

Sizin sabah bakım rutininiz nasıl?

6 yorum:

  1. yine seninki azmış benim bu rutinimde toniklemek ayrı termal su ayrı güneş kremi ayrı ayrı bulunuyor...

    YanıtlaSil
  2. ben kaş altıma kulak yanıma kirpik dibime hepsine ayrı sürdüğüm için bir hayli çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de post isteriz merak ettim. Sabah sabah nasıl yapıyorsunuz maşallah

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...