5 Mayıs 2015 Salı

Nisan 2015 Bitenler

Herkese merhaba

Nisan ayında neler bitirmişim hep beraber bakalım. 


Nisan 2015 Bitenler


 Renkli kozmetik:
Nisan ayı renkli kozmetik bitirme açısından verimli geçti. ayrıca 2 tane fondöteni de oldukça azalttım.
  • Loreal Lumi Magique Fondöten: Yazısı için tık.
  • Benefit Hello Flawless Fondöten: Yazısı için tık.
Banyo ürünleri:
  • Avon Blackberry&Vanilla Banyo Köpüğü: Avon ürünlerini pek sevmememe rağmen bu ürünü çok sevdim. Kokusu çok güzeldi. Çok severek kullandım. Hala var mı bilemiyorum, varsa tekrar alırım. banyo köpüğü formunda olduğu için çok az bir miktarı aşırı köpürüyor.
  • Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun: Fırça temizliğinde kullanıyorum.
Bakım Ürünleri:
  • Cettua Burun Bantları: Çok severek kullanıyorum.
  • Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici: Yazısı için tık.
  • Shiseido Bio Performance Göz Kremi: Yazısı için tık.
  • Yves Rocher Maske: Hiç bir işe yaramıyor. İlk sürüldüğünde cildimi aşırı yaştı. Yıkadığımda cilt yumuşacık oluyor ama o kadar. Kalıcı bir his değil maalesef.
Parfümler:
  • Yves Rocher Evidence Parfüm: Harika bir yaz kokusu. Uzun süredir bende olduğu için kokusu değişmeye başlamıştı. hızlıca kullanıp bitirdim.
  • Clinique Happy Heart Parfüm: Severek kullandım. bu da uzun süredir bende olduğundan kokusu değiştiği için hızlıca bitirdim.
Ürün bitirme konusunda Nisan benim için gayet verimli bir ay oldu. Yeni bir kozmetik ürünü de almadım bu ay. 

Siz bu ay neler bitirdiniz?

5 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...