5 Mayıs 2015 Salı

Met 2015 Kırmızı Halı

Herkese merhaba

Dün akşam New York'da Metropolitan Müzesi Kostüm Enstitüsünün Galası'nda yine ünlüler kıyafetleriyle çok konuşturdu. Bu senekiler özellikle transparan kıyafetler birbiriyle yarışmış.

Internette Gördüğüm kadarıyla en çok göze çarpan kıyafetler şu şekilde. 

En çok konuşulan beşli.

Hayranları bana kızmasın ama ne giyse yakışmıyor. Çok yapay ve itici buluyorum. 


Bu fotoya çok güldüm. Garibim JayZ nasıl bakmış öyle. Bu arada elbisenin işli Taşlı yerlerini çok beğendim.


Bence gecenin en güzel elbisesini Rosie Huntington taşımış. Hem şık hem seksi.



Lady Gaga'dan çok daha iyi birşeyler beklerdim.

Kuyruğunu sahanda omlete benzetmişler, çok güldüm, haklılar.


Bunu da 2. En güzel Kıyafet seçtim.

Yılın en önemli moda organizasyonu bu şekilde geçmiş peki sizin favoriniz kimdi?
Görseller internetten alınmıştır.








3 yorum:

  1. Kim Kardashian ve özerkliğini ilan etmiş poposu :D Aman Ya Rabbim nasıl kötü görünüyor öyle üstüne bide balık tip elbise (!) Göz yok nizam yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse güzel olmadığını söyleyemiyor sanırım.

      Sil
    2. Güzellik görecelidir belki ama kıyafet seçimleri hakikaten vasat.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...