12 Mayıs 2015 Salı

Gratis Alışverişim (Annler Günü İndirimi)


Herkese merhaba

Bu indirim furyasını da bol geçmedim. Ama ihtiyacım olamayan, fazladan hiç bir ürün almadım.

Neler almışım hep beraber bakalım:

Gratis Alışverişim (Annler Günü İndirimi)

  • Organix Şampuan: Sarı saçlar için olanın kullandım (yazısı için tık), şimdi de brezilya fönü için olanın kullanıyorum. Bu şampuandan çok memnunum. Bir dahaki indirimde merak ettiğiniz varsa denemenizi tavsiye ederim. Fiyatı 22.50
  • Eklips Banyo Eldiveni: Gratis olmadan önce, Body Shop'tan pahalıya aldığımız eldivenlerin aynısı. Özellikle peeling ürünleri için bir harika. Fiyatı: 2.95
  • Le Petit Duş Jeli: Şeftali kokusuna bayıldım. Fiyatı:6.90
  • Cettua Burun/T Bölge Bandı: Her daim favorim. Fiyatı:2.95/ad
  • Eklips Konjac Sünger: Diğer Konjac süngerimin  (yazısı için tık) kullanım süresi doldu, bunu denemek istedim. Fiyatı:10.90
  • Ayrıca Orkidlerde de çok iyi indirimler vardı, ben de değerlendirdim.
Benim için çok hesaplı bir alışveriş oldu. Bakalım babalar günü indirimde durum nasıl olacak.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.



8 yorum:

  1. Eklipsin konjac süngerini gördüm ama almaya cesaret edememiştim :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı diye aldım. Beğenmezsem vücut için kullanırım. :)

      Sil
  2. güzel gülerde kullan canım şu eklips eldiven lifleri harika:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eldivenler gerçekten iyi :)

      Sil
  3. Caniim sungerhakkindaki yorumlarini cok cok merak ediyorum ben alicaktim ama ne kadar temizler ki amaaan bi sunger falan diye almadim ama o kadar yumus yumus ki cok merak ettim dogrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orijinal konjac süngeri çok sevmiştim. Deneyim, Yazısı gelir ^.^

      Sil
  4. bu sefer çok ucuz atlattım sen de öyle atlatmışsın darısı öbür indirimlere artık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...