24 Mayıs 2015 Pazar

Gece Bakım Rutinim


Herkese merhaba

Mayıs 2015 itibariyle her gece yapmış olduğum bakım rutinim bu yazımın konuğu. Olabildiğince işten eve gelince cilt temizliğimi yapıyorum. Nemlendirme kısmını ya hemen sonra ya da gece dizi seyrederken yapıyorum. Sizlere de cildinizi çok fazla yormamak adına yatarken değil, eve gelince makyajınızı çıkarmanızı tavsiye ederim.



Temiz ve iyi nemlendirilmiş bir cilt çok önemli. Ben de bunun için cilt bakımına yatırım yapmaya başladım. Renkli kozmetiktense, cilt bakım ürünü almayı tercih ediyorum.

  • Clarins Instant göz temizleyicisiyle (Yazısı için tık) gözlerimi temizliyorum.
  • Clarins'in normal ve karma ciltler için olan temizleyicisini yüzüme sürüp, konjac sünger veya Clarisonic ile yüzümü güzelce temizliyorum.
  • Clarins'in karma ve yağlı ciltler için olan toniğini, nemli bir pamukla, yüzümde kalan makyajı ve kiri temizlemek için kullanıyorum.




Bakım kısmında ise;

  • Shiseido Ultimune (yazısı için tık) konsantre serumdan,1 pompa alarak gıdım dahil olmak üzere cildime masaj yaparak yediriyorum.
  • Yaklaşık 5 dakika sonra Shiseido'nun Bio Performance serumundan, 1 pompa tüm yüzüme uyguluyorum.
  • Göz kremi olarak, Shiseido'nun Benefiance'ını(yazısı için tık) sadece göz altlarıma uyguluyorum.
  • Son olarak yüzümü Shiseido Benefiance gece kremiyle nemlendiriyorum.



Göz temizleyicisi dışında bu bakımdan çok memnunum. Sizin şu aralar gece cilt bakımı rutininizde neler var?

2 yorum:

  1. ürünler kaliteli ve güzel bende bu ara lorealinkileri kullanıyorum o da fena değil :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...