25 Mayıs 2015 Pazartesi

Clarins Temizleyici (Doux Nettoyant Moussant-Gentle Foaming Cleanser)

Herkese merhaba
 
Şu yazımda bahsettiğim Clarins Seti'nin 2. üyesi olan Temizleyici bu yazımın konuğu.
 
Bendeki Normal ve Karma ciltler için olanı.
 
 
Clarins Temizleyici (Doux Nettoyant Moussant-Gentle Foaming Cleanser)

 
 
Clarins Temizleyici (Doux Nettoyant Moussant-Gentle Foaming Cleanser)

 
 
  • Ürün krem yapıda.
  • Temizlemesinden çok memnunum.
  • Limonumsu çok güzel bir kokuya sahip.
  • Konjac süngerle oldukça iyi köpürüyor, Clarisonic'le ürün miktarını biraz fazla alınca köpürüyor.
Clarins Temizleyici (Doux Nettoyant Moussant-Gentle Foaming Cleanser)

 
  • Yüzümü su ile yıkadıktan sonra kesinlikle germiyor.
  • Seboreik Dermatit sorunumu kesinlikle azdırmadı.
  • 125ml ve 83TL
  • Elimdeki ürünlerim bitince tekrar alabilirim.
  • Boyner, Sephora, Sevil, Tekin Acar, YKM gibi lüks kozmetik satan mağazalardan satın alabilirsiniz.
 
 
Diğer Clarins ürünleri yazılarım için:


7 yorum:

  1. Konjac sungeri cok merak ediyorum memnunmusun farkediyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam emin olmamakla birlikte orijinali daha iyiydi. ama deneme süresindeyim, fikrim değişebilir, yazısı gelecek merak etme :)

      Sil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim hemen takibe aldım. bu ürünü sanırım daha önce görkem karman'dan okumuştum o zaman da çok merak etmiştim. Övgüyle anlatılan bir ürün denemek farz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tuğçe, hoş geldin :) Ben de Görkem sayesinde bu setin varlığından haberdar olmuştum. Yalnız benim ürünüm karma ciltler olan için. Kuru ciltler olanda shea yağı bulunuyor ve yanlışlıkla yağlı ciltli biri kullanırsa evlere şenlik bir görüntü olabilir :)

      Sil
  3. bende severek kullandım bunu

    YanıtlaSil
  4. bende clarinsin toniğini almayı düşünüyorum ürünlerini kullanan herkes çok memnun gördüğüm kadarıyla :) buarada blogunuzu keşif etkinliği sayesinde buldum ve takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin Sedoş :) Haftaya da clarins tonik yazısı gelecek ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...