11 Mayıs 2015 Pazartesi

Clarins Instant Eye Makeup Remover (Clarins Göz Makyaj Temizleyici)

Herkese merhaba

Yılbaşı için hazırlanmış Clarins setinden aldığımı şu yazımda sizlere anlatmıştım. Cildime uygun 5 tane Clarins ürününün deluxe boylarını deneme fırsatı buldum. Keşke her marka bu şekilde bir set hazırlasa.

Elimde Shiseido ürünleri olduğu için, bu seti, elimdekiler bittikten sonra kullanmaya başladım.

İlk olarak göz makyaj temizleyicisini size tanıtmak istiyorum.


Clarins Instant Eye Makeup Remover (Clarins Göz Makyaj Temizleyici)

Clarins'in 2 tane göz makyaj temizleyicisi bulunmakta. Bu yazımın konusu Instant Eye Makeup Remover.

Ürün benim sevdiğim gibi çift bazlı. Şişeyi çalkalayarak, iki sıvının birbirine karışması sağlanıyor. Diğer çift bazlı göz temizleyicilerden farklı olarak, bu ürün  (alışık olduğumuz gibi)yağ içermiyor. Bu da göz makyajını temizlemede işi oldukça zorlaştırıyor. Her defasında temizlediğimi zannedip, yüzümü jel ile yıkadığımda göz altımda siyahlıkları görüyorum.

Hiç beğenmediğim ve bir daha almayacağım bir ürün. Kimseye önermem.

Aranızda bu göz temizleyiciyi veya aynı markanın gentle olan temizleyicisini kullanan var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

Diğer göz temizleyici yazılarım için:
Yves Rocher
Garnier
Clinique

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...