28 Mayıs 2015 Perşembe

Benefit Stay Don't Stray Göz Bazı

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Benefit'in Primping With The Stars setinden çıkan Stay Don't Stray Baz.









  • Hem far bazı olarak hem de göz altı kapatıcısının bazı olarak kullanılabiliyor.
  • Farın rengini fotodaki gibi sadece biraz değiştiriyor.
  • Farın kalıcılığını az da olsa arttırıyor
  • Göz altına kullanmadım, ama sorunsuz bir göz altınız varsa, renk nötrlemek için kullanabilirsiniz.
  • Ürün çok minik ama boyuna göre bereketli.
  • Eskiden pompalı şişedeydi, sanıyorum artık fırça aplikatörlü ki bu daha iyi. Daha çok ürün kullanılıyor.
Çok daha uygun fiyata aynı işi çıkaran bazlar var piyasada. Sanırım büyük boyunu almayacağım.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

Diğer Benefit yazılarım için:


6 yorum:

  1. ben göz altımda kullanıyordum. hep çizgilere giriyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstüne kapatıcı sürüyormuydun peki?

      Sil
    2. yok bunu tek başına kullandım

      Sil
    3. Belki üstüne kapatıcı uygulasan, belli olmazdı çizgiler. Denemediğim için ne kadar yorum yapsam da boş :/

      Sil
  2. bütün benefit ürünleri gibi bunu da fiyat olarak çok abartılı buluyorum essence baz ile aynı işi yapıyordu bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben essence bazı kullanmadım ama the balm bazı, bunu döver :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...