20 Mayıs 2015 Çarşamba

Benefit Gorgeous Fondöten

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Benefit Gorgeous Fondöten. Benefit'in Primping With The Stars setinden çıkan fondöteni kullandım ve yorumluyorum.
Benefit Gorgeous Fondöten


Benefit Gorgeous Fondöten

Benefit Gorgeous Fondöten

Benefit Gorgeous Fondöten


  •  Normal sıvı fondötenlerden çok farklı olarak, kompakt bir fondöten, ki bu da taşımada kolaylık sağlıyor.
  • Ambalajı bir çok Benefit ürününde olduğu gibi çok güzel.
  • Real Techniques Expert Face Brush (yazısı için tık) ile çok kolay uygulama yapılıyor. Parmakla uygularsanız yüzünüze sana yağı sürülüyor gibi oluyor.
  • Karma ve yağlı ciltler için önerilen bir ürün ama ben anlaşamadım.
  • Setin içinden çıkan rengi medium, bana koyu geldi. Toplam 3 rengi bulunuyor.
  • Sürüldüğünde hemen pudralaşıyor, daha sonra görünüm değil ama yüz yağlanıyor ve fondöten akıyor.
  • Kapatıcılığı az-orta.
  • Kalıcılığı çok az.
  • Kalıcılığını arttırmak için bazla kullanılırsa, çok yağlı oluyor.
Sonuç olarak, Benefit yine hayal kırıklığına uğrattı, karma yağlı ciltler için kesinlikle önerebileceğim bir fondöten değil.


Başka bir yazıda görüşmek üzere.


Diğer Benefit yazılarım için:
Porefessional
Hello Flawless
They're Real
Cheeky Sweet Spot




7 yorum:

  1. Bu tarz kompakt fondötenlerle hiç anlaşamıyorum, likit ürünler her zaman favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çantada taşımak için çok iyi ama işte tam bir sana yağı :(

      Sil
  2. benim cildim kuru ben bile zor anlaştım . asla karma yağlı ciltlre önermem. beauty blender ile kullandım çok güzel oldu

    YanıtlaSil
  3. Sırf kapağındaki plak konsepti için alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah sanayağı yorumuna koptum :) Ben de hiç sevmiyorum böyle yağlandıran ürünleri. Ama ambalaj da ne güzelmiş..

      Balköpüğü

      Sil
    2. Ambalajlar hep kandırıyor bizi :) Yağlı ciltliyseniz arkanıza bakmadan kaçın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...