21 Mayıs 2015 Perşembe

Bee Beauty Vanilya Cheesecake

Herkese merhaba

Bugünkü konuğum Gratislerde satılan Bee Beauty markasının misler gibi kokan Vücut Losyonu.


Bee Beauty Vanilya Cheesecake

Daha önce aynı serinin duş jelini şu yazımda yorumlamıştım. Yazısını okumak için tık.

  • Limonlu vanilyalı harika bir kokusu var. İnsanı gerçekten çok mutlu ediyor.
  • Duş jeli ve diğer ürünler ile birlikte kullanıldığında kokusu daha kalıcı oluyor.
  • İlk sürüldüğünde yapış yapış oluyor, ama hemen emiliyor ve rahatsız edici bir durum kalmıyor.
  • Kokusu çok kalıcı değil.
  • Kutusu fazla yer kaplamıyor, pompalı.
  • Kıvamı losyon şeklinde
  • Sadece Gratis'lerde satılıyor.
Eğer bu tür kokuları beğeniyorsanız, tavsiye ederim.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

12 yorum:

  1. çok seviyorum bunu ben de biliyorsun :-))

    YanıtlaSil
  2. Vanilya bana tatil kokar hep, cheesecake ile hele, denemeli bir demek ki :)
    bize de uğrayın bir ara, sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Kokusu buralara kadar geldi:)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  4. Karnımı acıktırır bunun kokusu, ben almayayım :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karın acıkması gibi, fırına atılmış kek kokusu gibi. Fena fena... :))))

      Sil
  5. Tatlım denemek isterim bayılıyorum bu aralar vanilya kokusuna :))
    Bu arada yeni keşfettim seni beklerim bana da :))
    Madamoje

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimlerde çok uygun oluyor fiyatları. Tavsiye ederim :)

      Sil
  6. parapen gibi zararlı şeyler var mı içeriğin de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz sorduktan sonra baktım. Paraben yokmuş ama paraffinum diye petrol türevi bir zararlı madde bulunuyor maalesef.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...