21 Nisan 2015 Salı

Urban Decay Naked Far Paleti


Herkese merhaba

Çok kısa bir süre sonra Urban Decay markası Sephoralarda olacak.

Ben de sizlere bir fikir olması açısından Naked ve Naked 3 paleti yazmak istedim.

İlk konuğum Naked Far paleti
Urban Decay Naked 1 Far Paleti


Kendinden mıknatıslı, çok ince veya kalın olmayan, şık kadife kutusunda satışa sunulmuş.
Urban Decay Naked 1 Far Paleti


Ambalajının içinden meşhur primer potion, far bazı çıkıyor. Eski halini tercih ederdim. Bu şekildeki (poşet) tester ürünler hemen kuruyor.

Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Ayrıca içinde çift taraflı fırça bulunuyor. Karıştırmak için değil de ben far sürmek için kullanıyorum.


Birbirinden güzel 12 tane renk var. Bence  bu paletin özelliği; birbirine yakın toprak tonlarında farları bulunduruyor olması.


Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Renklerini çok güzel veriyor, oldukça pigmentli, yumuşak ve tozutuyor. Ama bunlar kesinlikle eksi yönü değil, kimse farı kazıyarak kullanmak istemez.

Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Urban Decay Naked 1 Far Paleti

Renkler gerçekten çok güzeli ama be bazen renkleri karıştırarak da kullanıyorum. Karıştırma derken gözümün üstünde değil, fırçaya karıştırarak sürüyorum ve ortaya muhteşem renkler çıkıyor.

Urban Decay Naked 1 Far Paleti


  • Fiyatı ne kadar olacak, bir bilgim yok. 
  • Hangi naked paleti almalıyım diye sorarsanız: kesinlikle bu derim.
  • The Balm Nude Tude ile muadil mi diye sorarsanız: hayır derim. Nude Tude yazısını okumak için tık.
  • Her hangi bir kahverengi paletten ne farkı var diye sorarsanız: Renk skalası, pigmentli oluşu ve kalıcılığı derim.


Urban Decay'i getirdiği için Sephora'ya nacizhane teşekkür ederken, darısı başka markaların da başına diyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın!

10 yorum:

  1. ben bunu almamıştım 2 ve 3 var ve gayette memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tanıdığım İrem'in uykuları kaçar, Sephora'da bu yavrucuk varken :))

      Sil
  2. Bayılıyorum bu palete, kesinlikle naked'lerin içlerinde en iyisi, kalıcılığı muazzam ♥ urban decay far bazı ise bazların kralıdır bence, ben aldığımda tüpteydi azar azar kullanıyordum ama bitti bitecek dibini kazıyorum :)
    ben sadece kadife ambalajı sevmiyorum toz oluyor ve mıknatıs açılacak diye korkuyorum çantamda taşırken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çantamda taşımıyorum, evden dışarı çıkarmıyorum kirlenmesin diye :) İşte benim orijinal olan baz kurudu :/kurudu :(

      Sil
  3. 169 lira olacakmış paletler birkaç blogda basın bültenini gördüm.
    Bende de Naked 3 var gözüm bunda ve Basics'lerde valla fiyatlar çok uçuk değil İnstagram'da 200 liraya satanları düşününce gayet iyi geldi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu 50 Euroya almıştım. Hem de taksit olacağını düşünürsek çok iyi fiyatı <3

      Sil
  4. Ben almayı çok istiyodum gerçekten de pigmenti çok iyi görünüyo:)
    25ini bekliyorum izmir agoradaki sephoraya atıcam kendimi :)

    YanıtlaSil
  5. Naked 3'le bunun arasındayım ben ya :) Bunu alıcam sanırım bakalım Sephora'da öğrenicez :) Fransa'da da 45 euroydu şimdi pişmanım almadığıma aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisinin arasında kalsam 1 i tercih ederdim. Benim için 1 de daha güzel renkler var. Renkli -ela gözlere pembemsileri çok yakıştırmıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...