7 Nisan 2015 Salı

Rimmel Apocalips Luna


Herkese merhaba

Bu rujdan 2014 yılında keşke almasaydım dediğim ürünleri anlattığım şu yazımda bahsetmiştim.

İlk çıktığında, o furyaya kapılıp ben de almıştım. Ama sonradan aldığıma pişman oldum.


Rimmel Apocalips Luna


Normal glosslardan oldukça farklı, rengini daha iyi veriyor. Kalıcılık maalesef ki kötü. Rengi çok parlak bir şeftali rengi. Ama bana hiç yakışmadı. Esmer ve buğday tenliyseniz belki sevebilirsiniz. Yapış yapış bir his bırakmıyor.

Rimmel Apocalips Luna

Rimmel Apocalips Luna

Rimmel markası sadece Watsonslarda satılıyor. Yeni bir ürün olmadığı için fiyatını bilemiyorum. Eğer beğendiyseniz indirimlerde gayet uygun fiyata alınabilir.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...