10 Nisan 2015 Cuma

Kocan kadar Konuş film ve kitap yorumlarım

Herkese merhaba

Şu sıralar çok popüler olan bir Kitap ve filmi bu Yazımın konuğu.

Konuyu artık herkes ezbere biliyor, 30 yaşındaki Efsun süsüne püsüne önem vermeyen, ailesi tarafından evlilik baskısına maruz kalan bir kız. Lise aşkı Sinan'la karşılaşıyor ve çevresindekilerin verdiği taktikler yüzünden elinden kaçırıyor.

Öncelikle söylemeliyim kitabını okuduğum bir şeyin filmini çok yetersiz bulurdum ve beğenmezdim. Ama bu kitabı bire bir yansıtabilmiş. Ezgi Mola' da gerçekten rolünün hakkını vermiş. Kahkahalarla gülmekten gözümden yaş geldi.

Ben de 30 yaşımdan sonra evlendiğim için, çok eğlendim hem okurken hem de izlerken. Neyseki benim ailem de bu tip baskılar ve Bizans oyunları olmadı. Kitabı okuyanlar veya filmi izleyenler "Bizans oyunlarından" neyi kasteddiğimi anlayacaklardır. Bazen ilişkiyi kötüleştikten maalesef kız tarafının çevresinin çok bilmişlikleri oluyor. Kesinlikle oyunların tuttuğu durumlar da var ama gerçekten karşınızdaki "o" ise bunlara gerek kalmayacaktır. Evlilik zor ve bu oyunlar çok sürmez. 

Carrie Bradshaw'a da bağladığıma göre :) keyifli vakit geçirmek istiyorsanız bu filme gitmenizi tavsiye ederim. 

Filme gitmeden önce 2. Kitabını da aldım. Umarım o da böyle zevklidir.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

2 yorum:

  1. İkinci kitabını ben de çok merak ediyorum.. Ben de hem kitaptan hem filmden son derece keyif aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başladım. Yine çok akıcı. Filmini izledim diye şimdi karakterleri çok güzel oturtuyorum kafamda 2. filmi çekiyorum ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...